fbpx

הכירו את האגמים קומו וגארדה בצפון איטליה

אגם גארדה ואגם קומו הם האגמים הכי יפים בצפון איטליה, להלן סקירה קצרה עליהם!

אגם גארדה הוא אגם גדול בצפון איטליה. זהו אחד האגמים הגדולים באירופה והשלישי בגודלו באיטליה (אחרי אגם לאדוגה ואגם אונגה ברוסיה).

הוא ממוקם בצפון איטליה קרוב לגבול עם אוסטריה. אורכו של האגם הוא כ-100 קילומטרים ועומקו הממוצע הוא כ-200 רגל. אגם גארדה מציע שפע של פעילויות לתיירים כמו שייט, דיג, שחייה, טיולים רגליים, רכיבה על אופניים ועוד. לאגם גארדה שטח פנים של כ-1,700 קמ"ר ועומק מרבי של 45 מטרים. האגם ממוקם ברובו באיטליה אך הוא מגיע גם לשוויץ. אגם גארדה מספק הזדמנויות רבות לפעילויות חוצות כגון שחייה, רכיבה על אופניים, טיולי הליכה ועוד.

אגם גארדה הוא מקום יפהפה לבקר בו. יש לה הרבה דברים להציע, משיזוף על החוף, טיולים רגליים בהרים, חקר כפרים ועיירות מימי הביניים.

אגם גארדה ידוע גם בייצור היין שלו עם ענבים הגדלים על גבעות המקיפות את האגם. ישנם כרמים רבים מסביב לאגם גארדה המציעים סיורים במתקנים שבהם תוכלו ללמוד כיצד מייצרים יין מענבים לבקבוק.

ריבה דל גארדה – היכרות עם העיירה

העיירה ממוקמת על החוף הדרום-מזרחי של אגם גארדה. עיירה קטנה וציורית עם אוכלוסייה של קצת יותר מ-2,000 איש. מקורותיה של העיירה מתוארכים לתקופה הניאוליתית ומאמינים כי כאן התיישבו התושבים הראשונים. העיירה ממוקמת בחלקה הצפוני של איטליה, באחד האזורים היפים ביותר – לומברדיה. העיירה הייתה פופולרית בשל המעיינות התרמיים שלה עוד מימי קדם אשר משכו אנשים רבים מכל רחבי אירופה שחיפשו טיפול למחלות שונות.

עיירה שהושפעה מתרבויות רבות. ניתן לראות זאת בארכיטקטורה ובמטבח שלה. לעיירה היסטוריה עשירה שניתן לחקור על ידי ביקור במוזיאונים ובכנסיות שלה וכן על ידי קריאה עליה בספרים שנכתבו עליה.

האזור שמסביב לאגם מוגן כפארק לאומי. ישנן עיירות רבות לאורך חוף האגם, ביניהן ריבה דל גארדה, טורבולה, לימונה סול גארדה ומאלצ'סינה. העיירה טורבולה כונתה "הפנינה של אגם גארדה".

אגם קומו

אגם קומו הוא אגם יפהפה בהרי האלפים. הוא מוקף בהרי האלפים האיטלקיים, שהם רכס הרים באיטליה. האגם ידוע בנופיו הייחודיים והמרהיבים הכוללים גבעות והרים וגם יערות ירוקים. אגם קומו מפורסם גם בזכות הווילות והארמונות שלו שנבנו על גדות האגם. הווילה המפורסמת ביותר הייתה וילה דל בלביאנלו, אשר נבנתה על ידי לואיג'י קנינה ב-1787.

זהו אחד האגמים המפורסמים ביותר באיטליה ובעולם כולו. אגם קומו ממוקם בלומברדיה, איטליה ואורכו כ-25 קילומטרים. העיירה קומו נמצאת על החוף הדרומי של אגם קומו ואוכלוסייתה מונה כ-16,000 איש.

האגם שנמצא רק שעה וחצי מהעיר מילאנו הוא למעשה חלק מאגם Massaciuccoli הגדול יותר ששטחו 96 קמ"ר. ישנם איים רבים באגם קומו כולל בלאג'יו, מנאג'יו וארנה.

הוא נוצר על ידי פעילות קרחונית בתקופת הקרח האחרונה והוא מוקף הרים. אגם קומו הוא אחד האגמים העמוקים ביותר באיטליה ועומקו הממוצע הוא 170 מטר.

אגם קומו הוא יעד תיירותי פופולרי עבור איטלקים ומבקרים מכל רחבי העולם. הדרך הטובה ביותר לחקור את האגם היפה הזה תהיה על ידי סיור בסירה או השכרת סירה על האגם עצמו. אם אתם מרגישים הרפתקנים, תוכלו גם לשכור קיאק או לצאת לשחייה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן