fbpx

בין מצטייני מפקד חטיבה 769 שני לוחמים מהכפר מרר

לפני מספר ימים נערך טקס מצטייני מפקד חטיבה 769, במהלכו הוענקו תעודות הצטיינות לחיילים אשר ראויים להוקרה על שירותם הצבאי. מבין המצטיינים, רס״ם איאד חראנבה ורס״ל סקר סעד מהכפר מג׳אר.

רס״ם איאד חראנבה – משלב הבנת שטח ואחריות רבה.

רס״ם איאד חראנבה, בן 40, משרת כגשש בחטיבה המרחבית 769. הוא התגייס בדצמבר 1997 ועשה הכשרה של גשש. הוא השתחרר לתקופה של כשנתיים ולאחריה חזר לשירות קבע. לאורך השירות עבר מקומות ותפקידים רבים. במשך תקופה ארוכה היה בגזרת יהודה ושומרון וכיום הוא נמצא בגבול הצפוני. משפחתו של איאד רואה את חשיבות השירות בצבא ותומכת בגיוס. סביו, אביו, דודיו ובני דודיו שירתו כולם כגששים. איאד נשוי ויש לו תאומים בני 11. ״אני אוהב את המקצוע שלי מאוד״, הוא מספר, ״הוא משלב הבנת שטח ואחריות רבה על הכתפיים״.

רסל סקר סעד – זו אינה הפעם הראשונה בה מקבל הצטיינות.

רס״ל סקר סעד, בן 29, התגייס במרץ 2007 להיות לוחם בגדוד חרב. הא חזר להיות נהג בקבע והתקדם עד שהגיע לתפקידו כיום כמ״מ נהגים. סקר נשוי כבר 8 שנים ויש לו בת בגיל ארבע ובן בגיל שנתיים. השירות המשמעותי בצבא עובר במשפחתו של סקר- אביו היה בסיירת 244 ולחם במלחמת לבנון השנייה ושני דודיו הגיעו לתפקידים בכירים. ״קשה להיות מפקד״, הוא משתף, ״אני אוהב לעזור לחיילים שלי ולקדם אותם״. משלב הבנת שטח ואחריות רבה, הוא קיבל תעודה זו גם ממח״ט 769 הקודם.

דילוג לתוכן