fbpx

הישג למכללה האקדמית צפת במשחקי אס"א הבינלאומיים באילת

משלחת של ספורטאים מהמכללה האקדמית צפת יצאה למשחקי אס"א הבינלאומיים באילת והתמודדה  לראשונה במסגרת המשחקים עם קבוצות של  סטודנטים ממכללות ואוניברסיטאות מהארץ והעולם. לצד ההפסדים בחלק מתחרויות הספורט זכתה המשלחת למספר ניצחונות חשובים.

המשלחת של המכללה הצפתית מנתה 17 סטודנטים בנים ובנות, רובם לומדים בחוג לפיזיותרפיה ומהחוג הרב תחומי. הספורטאים התחרו בענפי הספורט השונים: כדורסל גברים ונשים, שחייה, רכיבת אופני שטח, כדורעף חופים, טניס שחמט, באולינג ועוד. מדובר בחגיגה בינלאומית בהשתתפות כ-2,000 סטודנטים מרחבי הארץ ו-200 סטודנטים משש מדינות ברחבי הגלובוס. התחרויות התקיימו  ברחבי אילת ונמשכו 4 ימים.

במהלך התחרויות ניצחה קבוצת הסטודנטיות של המכללה את נבחרת יוון בכדורסל. גם נבחרת הבנים בכדורסל  זכתה בניצחון על קבוצתה של ווינגיט בתחרות  3X3. נבחרת הנשים של המכללה בבאולינג זכתה להישג דרמטי כאשר נצחה את קבוצת הבנות של אוניברסיטת תל אביב וזכתה למחמאות מהמשתתפים. במשחקי השחמט גרפה המשלחת 2 ניצחונות על הבינתחומי הרצליה.

אלון נבארו, רכז הספורט של המכללה וסטודנט לפיזיותרפיה מסר, המשחקים היו אינטנסיביים וכי חברי המשלחת התחרו נגד קבוצות מקצועיות בענפי הכדורסל, כדורעף חופים, טניס, באולינג רכיבת אופניים ושחייה.  "לראשונה בתולדות המכללה אנו משתתפים במשחקי אס״א זהו אירוע ברמה בינלאומית  שסטודנטים מכל הארץ מתחרים ביניהם על מנת להיות בו. המשלחת ייצגה את המכללה בכבוד רב. היתרון שלנו היה בגיבוש הקבוצתי וברוח הספורטיבית. חברי המשלחת התכנסו להודות  לדיקנאט הסטודנטים, היחידה למעורבות חברתית ואגודת הסטודנטים, על התמיכה שניתנה מהמארגנים להשתתף במשחקי אס"א הבינלאומיים, ומעודדים פעילות ספורטיבית לצד יתר הפעילויות לרווחת הסטודנטים לאורך כל השנה במכללה".

דילוג לתוכן