fbpx

חיים זינגר: " אני לא רואה את העונה ככישלון – ננסה גם בעונה הבאה להעפיל לפליאוף"

בשעה ששחקני קבוצת מ.ס. צפת התחילו את עונת הרחצה, מוקדם יותר לאחר שכשלו בעלייתם למשחקי הפליאוף, מחשבותיו של יו"ר הקבוצה, חיים זינגר כבר נתונות לעונת המשחקים הבא.  
רבים יגידו שלמרות שהקבוצה של העונה הייתה יותר טובה מהעונות הקודמות ישנה הרגשה של החמצה ואכזבה כי בתחילת העונה, צפת הצהירה שהיא מכוונת גבוה לכיוון המאבקים על כרטיס העלייה ללאומית. חיים זינגר, סבור שלמרות שהקבוצה כשלה בעלייה למשחקי הגמר, אי אפשר להגיד שלא הייתה עונה טובה.  זינגר כמובן לא מפסיק לשבח את עיריית צפת שדאגה לשקט תעשייתי בקבוצה. "ראש העיר אילן שוחט וממלא מקומו ארקדי בארסט היו קשובים ועזרו מאוד", אומר זינגר שמציין גם את הסיוע של ויקי אוואקי מנהל מחלקת הספורט.
איך אתה מסביר את היכולת בסיבוב השני לעומת הסיבוב הראשון שהשאיר את צפת מחוץ למשחקי הפליאוף?
"הסיבוב השני התאפיין במספר פציעות של שחקניי מפתח. אומנם, זה נשמע כמו תרוץ אולם ששני הרכזים לא משחקים,הדבר יוצר בעיה עם ירידה אצל הקלעים. התוצאות בסיבוב הראשון תודות לסגל שלם ובריא שעמד לרשות המאמן".
האם הבנת מייד לאחר ההפסדים המביכים לקבוצות החלשות בליגה, כרמיאל וג'ת, מקומה של צפת יהיה מחוץ למאבקי הפליאוף?  
"למרות שני ההפסדים "המביכים" כפי שאתה מציין ,נוצר מצב מפתיע שהחזיר אותנו לחיים וזה המשחק מול מעלות. ניצחון במעלות היה מביא אותנו לגמר סל. אולם ההפסדים הללו גרמו לנו להיות זקוקים למזל,והוא לא הגיע. בספורט בכלל ובכדורסל בפרט ,קורים דברים לא צפויים ,כמו לנצח בנתניה במשחק חוץ ולהפסיד לכרמיאל,זה המעניין שבספורט ,אם הכל היה שבלוני ומדויק לא היה עניין".
בחירת השחקנים שלך ושל המאמן חדד, הייתה נכונה או שהיו כאלה שהתאכזבת מהם?
"אני חושב שבחירת סגל השחקנים הייתה מוצלחת מאוד,מעבר להיותם שחקנים מוכשרים מאוד ,הסגל התבסס על שחקנים צעירים ליד שחקנים מנוסים,שחקני בית ושחקני חוץ. יש אצל ספורטאים עליות ונפילות  ביכולת ,ובספסל רחב צריך להיות מחליפים שייקחו אחריות ויתעלו על עצמם ולא תמיד קיבלנו את זה". 
 העירייה את שלה עשתה – ובכל זאת כשלתם?
"לא אני לא רואה את העונה ככישלון ,אזכיר לך שבשנתיים הקודמות היינו מועמדים לירידה ,ונלחמנו על השארות בליגה עד הדקה האחרונה,והשנה נלחמנו על גמר-סל, סיימנו במקום -5 המכובד מאוד,אמנם הצהרנו והתכוונו להגיע לגמר סל,אולם אני מרוצה מאוד מהעונה שעשינו ותודתי למאמן ולשחקנים על המאמצים שעשו".
מה יהיה בעונת המשחקים הבאה בקבוצה. והאם אתה ממשיך בניהול הקבוצה?
"רק סיימנו עונה ארוכה קשה ומפרכת ועוד לא התחלנו לתכנן את השנה הבאה. אני מאמין שתהייה קבוצה טובה ומאוזנת ,שחקניי בית וחוץ ,קבוצה טובה שתלחם כמו השנה על עלייה לגמר סל ,ואז הכל פתוח. אני נמצא בתוך הכדורסל זאת השנה השישית ,כל עונה ארוכה ומפרכת ,ומלבד הקבוצה הבוגרת יש לנו את מחלקת הנוער ועוד פעילויות רבות שבא על חשבון הבית, וכאן המקום להודות לדורית רעייתי שאפשרה ומאפשרת לי לעשות זאת. בלי תמיכתה של אשתי הדבר היה בלתי אפשרי .
לא ענית על השאלה, אתה ממשיך בקבוצה?
אני ורעייתי, נצא לחופשה. נחזור ואז יהיה זמן לחשוב ולקבל החלטות להמשך דרכי. ברצוני להודות לחבריי להנהלה גידי לפבר וברוך מזרחי שהיו איתנו לכל אורך הדרך. כמובן גם לסקאוט המקצועי שלנו, שי קדוש שעזר לנו בההאת השחקנים ובקליטתם. כמו כן אני רוצה להודות למנחם זוסמן על התנדבותו ותרומתו למועדון. ואי אפשר בלי הקהל הצפתי שליווה אותנו במשחקיי הבית והחוץ,והיה השחקן השישי שלנו".
דילוג לתוכן