fbpx

כתב אישום חמור: בצפת עדיין מתקשים להאמין על החשדות כנגד ד"ר למפיט

"לא מאמינה. ד"ר למפיט טיפל בשני ילדיי במסירות אין קץ. משהו כאן לא מסתדר לי", כך כתבה בדף הפייסבוק של "חדש בגליל" אם לילדים שהיו מטופלים אצל ד"ר למפיט בעת שזה עבד כמומחה לילדים בקופת חולים מאחדת. ד"ר מאיר למפיט בן -66 מומחה בעל שם בהפרעות קשב וריכוז רופא ילדים, חשוד בפדופיליה. 

בדף הפייסבוק הופיעו תגובות נוספות מצד הורים שהזדעזעו ואף התחלחלו מהחשדות המיוחסים ללמפיט. מכתב האישום החמור שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב חודש לאחר מעצרו עולה כי ביצע מעשי סדום בשני נערים בני 15 – לאחד מהם שילם בתמורה 500 שקל. עוד עולה מכתב האישום שהוגש ע"י  על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, כי ד"ר מאיר למפיט עבר עבירות של מעשה סדום בקטין מתחת לגיל 16 בהסכמה וצריכת שירותי זנות של קטין. המשטרה גבתה עדויות משני הנערים ובהמשך נערכו עימותים ביניהם לרופא. הוא הודה שנפגש עמם אבל הכחיש שידע שהם קטינים ונמנע מלהשיב לשאלה אם קיים עמם יחסי מין.

 המעשים בגינם הוגש כתב האישום התגלו בעקבות דיווח של צייד הפדופילים אבי דוביצקי שפועל מחו"ל לאיתור פדופילים ברשת. הוא התכתב עם הרופא באינטרנט כשהוא מתחזה לנער בן 15 והם קבעו להיפגש. ד"ר למפיט נעצר במועד ובמקום שנקבע למפגש. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את משך התנאים המגבילים שנקבעו לנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו, וכן לאסור עליו לעסוק ברפואת ילדים ולהשתמש באינטרנט.
דילוג לתוכן