fbpx

שיתוף פעולה נחתם בין מד"א מרחב ירדן לאירגון "הצלה"

 לאחרונה מד"א מרחב – ירדן התחזק בצורה משמעותית עם כניסתם של מתנדבים חרדים בראשותו של יושב ראש אירגון "הצלה – מדא" טבריה, הרב רמי שרייבר. לאחר פגישה מוצלחת בין הרב רמי שריידר, בעצמו כונן מד"א עם אופנוע, למנכ"ל מד"א אלי בין, שנערך השבוע, נחתם שיתוף פעולה בין הארגונים.

שיתוף פעולה פורה זה, של "הצלה – מדא" יחד עם אירגוני הצלה נוספים, החוברים למגן דוד אדום, מרחב – ירדן, מאפשר פריסה רחבה יותר של אנשי רפואת חירום היכולים בעת הצורך להגיש עזרה ראשונה לחולה או לפצוע עד הגעת אמבולנס מד"א למקום הארוע.

בימים אלו, מסתיים קורס נוסף של אירגון "הצלה- מדא" בטבריה שיכשיר עוד עשרות חובשים כוננים מהמגזר החרדי. מסיימי הקורס, מעבר לידע הנרחב שרכשו, יצויידו בתיק ובו ציוד עזרה ראשונה מהמתקדמים שיש שאיתו יוכלו לטפל במצבי חירום. מ"מ מנהל מד"א מרחב – ירדן, מג"מ אורן אביטן, בירך על הצטרפותם של המתנדבים מהמגזר החרדי שיוסיף כח משמעותי לקיצור זמן התגובה של האירגון בטיפול באוכלוסיה בפריפריה."אנו גאים לבשר על שיתוף הפעולה בין האירגונים. מד"א מרחב – ירדן, מגלה רגישות רבה לציבור החרדי של המתנדבים ואנו עושים הכל על מנת שיכלו להשתלב בפעילות האירגון מבלי לפגוע באורך חייהם החרדי", אמר,אביטן.

דילוג לתוכן