fbpx

שלום חדד: "מרוצה מהניצחון של צפת אך לא מהיכולת – זה עלול לא להספיק מול נצרת עלית"

בצפת רוצים לחזור ביום ראשון מנצרת עלית (19:30) בניצחון, כדי שיוכלו לארח שבוע לאחר מכן במחזור השלישי את הטוענת לעלייה, אליצור נתניה כשברשותה מאזן מושלם. 

היריבה הפועל נצרת עלית שהעפילה העונה לליגה הארצית, פתחה את העונה בהפסד דחוק של סל,69:71 בחוץ מול גבעת שמואל החזקה, מה שמרמז על כך שלצפת לא יהיה קל באולם "אלון" בנצרת עלית. אימון אמצע השבוע של צפת, עסק בעיקר בניתוח משחק פתיחת העונה מול מכבי כרמיאל, שהסתיים בניצחון הצפתיים,69:77. המאמן חדד אמר לשחקנים שהוא לא מסתנוור מהניצחון  והוא מצפה מהם ליכולת טובה יותר.  

לכתבינו סיפר, חדד כי הוא העריך שמשחק פתיחת העונה לא יהיה קל, למרות שבמשחקי אימון צפת גברה ללא קושי על כרמיאל. לגבי רמת המשחק של חניכיו סיפר חדד כי הוא מרוצה מהניצחון אך לא מהיכולת. חדד התאכזב ממספר שחקנים ומצפה מהם לתקן בהמשך. " יש לנו משחק לא קל במחזור הקרוב, מול נצרת עלית. היכולת כפי שהצגנו מול כרמיאל, עשויה לא להספיק". חדד לא מפסיק לפרגן לקהל האוהדים המקומי שסיפק כהגדרתו אווירה מחשמלת וקורא להם להתמיד. 

דיווח מהפרקט: מ.ס. צפת – מכבי כרמיאל 69:77 (33:39)

לאחר רבע ראשון חלש מול קבוצתו של מרק בריסקר, העולה החדשה כרמיאל, צפת חיממה את המנועים ברבע השני וכבר עלתה ליתרון 15 אבל עד תום המחצית הראשונה הצליחה כרמיאל במספר קליעות מטורף להוריד ל- 39:33 בלבד. גם בפתיחת הרבע השלישי המשיכו האורחים בזריקות מדויקות ואף עלו ליתרון. סל חשוב של ומדהים של  לירן שוורצוולד שהחל בחטיפת כדור והסתיים בהתקפה אישית מחוף אל חוף שברה את המומנטום של האורחים. בסיום ניצחון של צפת ופופי חדד,69:77. 
קלעו למ.ס צפת: לירן שוורצוולד 20, שגב גרילק 16, מתן סונגו 14, איתי אלון 11, רז מור 10, עופר דיגמל ותום סלוצקי 3 כ"א. 

דילוג לתוכן