fbpx

מפגש צמרת: צפת מארחת את נתניה עם מתן נאור

תוכנית העבודה של שלום (פופי) חדד מאמנה של מ.ס. צפת הייתה לעבור בשלום את 2 מחזורי הפתיחה, על מנת לקבל בצפת במאזן מושלם את הטוענת לעלייה,אליצור נתניה. המשימה הראשונית של חדד הושגה, כעת נותר לנצח את נתניה החזקה. 

המשחק המרכזי במחזור השלישי בליגה הארצית ביום ראשון הקרוב (20:00) יפגיש באולם הפיס בצפת את 2 הקבוצות שהצהירו בתחילת העונה על כוונותיהם להגיע לשלב הפלייאוף. צפת עם סגל השחקנים הטוב ביותר מאז העפילה הקבוצה לליגה הארצית תארח את אליצור עירוני נתניה שהפסידה עלייה ללאומית בבזאר. 

נתניה המודרכת ע"י עידן פלדה, עד לא מכבר מאמנה של עירוני ר"ג ומנהלה המקצועי של מחלקת הנוער של הפועל ת"א בנתה קבוצה איכותית ברמה גבוהה המשלבת שחקני עבר מליגת העל וצעירים מוכשרים. השם החם ביותר בקבוצה, הוא מתן נאור סמלה של הפועל תל אביב ושחקן עבר בנבחרת ישראל. בשני מחזורי הפתיחה, הוכיח נאור הניחן בכושר קליעה טוב כי עדיין לא אמר את המילה האחרונה. עוד מככבים בקבוצה: יועד בית יוסף שהגיע לקבוצה מהפועל באר שבע. גל איתן ממכבי רחובות ואלירן גוואטה הוותיק. 

"מדובר בקבוצה שהיא מעל הליגה שבצרוף זרים מתאימה לצמרת ליגה לאומית" אומר חדד מאמנה של צפת. חדד מודע לכך ששחקניו צריכים להיות במיטבם במשחק, אך הוא לא מצפה רק ליכולת שיא מחניכיו,אלא גם מהקהל המקומי. "הקהל הוא השובר שיוויון במשחק זה ונוכחותו במלוא עוצמתה הכרחית",מוסיף חדד.   

לא נבהלו מהפיגור – צפת ניצחה בנצרת עלית

שלושה רבעים צפת הייתה בפיגור במשחק החוץ שלה מול העולה החדשה, הפועל נצרת עלית והייתה אף קרובה להפסד כשבפתיחת הרבע האחרון הייתה בפיגור דו ספרתי. צפת עם המון אופי באותו רבע ויכולת קליעה משוגעת של תום סלוצקי כולל עבירות בלתי ספורטיביות של המארחים עשתה מהפך וסיימה את המשחק בניצחון ליגה שני,79:72. קולעי הנקודות לצפת: סלוצקי -19,דיגמל-16,שורצולד -15,סונגו-10,מור-9,סמדג'ה ואלון – 3 כ"א. ביתן -2,גריליק-1. 

דילוג לתוכן