fbpx

סיבה להרטב בנהר הירדן: לקייקי כפר בלום הותר לארגן שיוטים במהלך החורף

אז נכון שהירדן הוא לא אחד מנהרות קנדה או נהר ה"פוטלאפו" בצ'ילה וגם לא נהר ה"זנסקר" בנפאל. אך הירדן שלנו, הוא נהר שעד כה חל איסור לשוט במימיו בעונת החורף.

רק השנה הצליחה הנהלת קייקי כפר בלום לקבל אישור שייט בחורף לטובת קבוצות ויחידים שירצו לחוות את הירדן בעוצמות הטבעיות של החורף  כשהטמפ' צונחות. ימים בהם זרימת המים במסלול השייט גוברת, הערוץ נקי, פכפוך המים וצלילי הטבע מתגברים ואילו רעשי רקע אנושיים ישמעו מינוריים. מצוידים בחליפות צלילה המבודדות קור שנרכשו במיוחד במהלך הקיץ בחו"ל, חגורות הצלה , מצב רוח טוב  וחיוך רחב על הפנים יצאו המבקרים לשייט במסלול הארוך, כשעתיים וחצי של מפגש עם הטבע המרהיב של הנחל, במהלך השייט  מספר עצירות מפתיעות, לקפה מהביל, תה צמחים או סיידר חם. לכל מספר סירות יתלווה מדריך מיומן. לטובת פעילות החורף, יאורגנו המלתחות ויבנו לקבוצות חבילות מגוונות שיכללו ארוחות חמות וכיבוד ייחודי.

גיא ירמק, מנכ"ל קייקי כפר בלום: "החורף מגיע ואנחנו נרגשים לקראתו, פעם אחת מתפללים ומייחלים לשנה רוויה במשקעים, פעם שניה לראשונה בארבעת העשורים בהם האתר פועל קיבלנו אישור לשייט חורף, אנחנו כאתר מוביל בחרנו לקפוץ ראשונים למים "תרתי משמע" ולבנות מוצר ייחודי. אנו סבורים כי יש קהל שיאהב את החידוש. נערכנו בצורה מעמיקה לקראת הפעלת השייט בחורף, השנה נשוט גם בנובמבר ומתחילת דצמבר נפעיל את שייט החורף, מדובר בחוויה ייחודית, עמוסה בעוצמות החורף, הטבע, השקט והמים. שווה לחכות".

דילוג לתוכן