fbpx

עופר דיגמל מככב אצל מוליכת הליגה מ.ס. צפת – "יש לנו קבוצה איכותית שראויה להיות בפלייאוף"

הניצחון הגדול של צפת בעכו 94:82, הוכיח שוב שמטרתה העונה של צפת היא לא להיות עוד קבוצה נחמדה ונאיבית שעושה פה ושם צרות ליריבותיה, אלא להיות בטופ של הליגה ולהתמודד על הכרטיס לפלייאוף העליון משם עולים לליגה הלאומית. 

דיגמל ג'וניור: עם נועם הבן.

עופר דיגמל הבולט באותו משחק בעכו עם מאזן נאה של 28 נקודות,12 כדורים חוזרים ו-5 אסיסטים החזיר לצפת חוב של שנה בריבית דריבית. לפני כשנה הבריז דיגמל לצפת אליה היה אמור לעבור מעמק יזרעאל ועבר לשחק בהפועל מעלות. בצפת כעסו על השחקן המאמן שלום (פופי) חדד והיו"ר, חיים זינגר.  בקיץ האחרון כחלק מבניית סגל חדש לקבוצה שישלב שחקנים עם ניסיון וצעירים מוכשרים והחיפוש אחר שחקן דומיננטי עם ניסיון הוחתם דיגמל בקבוצה לשביעות כל הצדדים. 

עבור דיגמל זקן שחקני הקבוצה (36 – 1.94) נשוי +2 לשחק בצפת זה מעין סגירת מעגל עם המאמן חדד מולו התמודד דיגמל בעת שלבש את מדי מכבי חיפה. ברזומה שלו שיחק בקבוצות רבות בלאומית ובארצית. 

דיגמל, חיכו לך שנה, למה לא חתמת אז בצפת ועברת למעלות? 

הייתי במו"מ עם צפת וזה התפקשש. היית אי הבנה לגבי החוזה וכל אחד מהצדדים ראה את זה אחרת – בצפת הבינו שהחוזה מצדם גמור- אצלי הייתה הבנה אחרת – אבל זה לא היה במתכוון. וכשהציעו לי בקיץ האחרון לשחק בצפת – לא היססתי כלל. 

איך אתה מתרשם מהשחקנים הצעירים בקבוצה? 

אני לא באתי לצפת להעביר את הזמן. בנו פה משהו שהיה קשה לעשות אותו להחליף כמעט סגל שלם. הלכו בצפת לקונספציה אחרת שאני מצדד בא ומתאימה מאוד לליגה הארצית שילוב של 4 וותיקים והשאר צעירים ומוכשרים. 

הסגל הזה מספיק טוב להביא את צפת לפלייאוף? 

הליגה הארצית השנה היא מאוד קשה. התקציב שהשקיעו קבוצות הוא אדיר. נכון שתקציבה של צפת הוא יותר גבוה מהעונה החולפת, אבל ישנם עוד 4-5 קבוצתו שהשקיעו פי שתיים מצפת. לצפת יש סגל טוב ואיכותי עם קהל חם ודוחף מה שחסר לקבוצות רבות בליגה. אני מאמין בקבוצה ובאופי שלה ונמשיך לעשות את המוטל עלינו.

דילוג לתוכן