fbpx

נחנכה חממת חקר בבית הספר "נחשוני החולה" ביסוד המעלה

השבוע נחנכה במעמד ראש המועצה, אילן אור , מנהלת בית הספר, יונית שנקר, צוות המורים , הורים והתלמידים חממת חקר בבית הספר "נחשוני החולה" ביסוד המעלה.

צילומים: מאיה ליפשיץ.

בחממה יתנסו הילדים בגידולים שונים ויבצעו ניסויים ועבודה חקרנית בגידול צמחי הידרופוניקה, והשפעתם על חומרים שונים או צורת גידול שונה על גידולים שונים. כאמור הידרופוניקה היא מערכת המאפשרת לגדל מגוון עשיר של ירקות, פירות וצמחי תבלין , ללא ריסוס וללא צורך באדמה ומבוססת על מים זורמים במערכת סגורה – ישנו מיכל מים ובתוכו משאבה שמשקה את הגידולים. 

הקמת החממה ביסוד המעלה באה בעקבות הצגת הפרויקט ביריד חקר מדעי יישובי שהתקיים בבית הספר "דנציגר" בקריית שמונה בו נחשפו העבודות של התלמידים מ"נחשוני החולה" שגם עלו התלמידים לשלב המחוזי . ראש המועצה , אילן אור , הודה לזאב מילר מנכ"ל יק"א ולהנהלת יק"א על התרומה והתקציב המשמעותי אשר אפשרו את הקמת החממה.

"הפרויקט ערכי וחשוב אשר מטרתו לאפשר כלים ללמידה וחשיבה ולחשוף את התלמידים לעולם החדשנות בתחום האגרוטק והביוטק . הפרויקט הינו חלק מתכנית רחבה של מימוש חזון המועצה לשמור על צביונה החקלאי ולהשקיע בדור הבא של החקלאים והמדענים בתחום החקלאות ותחומים אחרים. וכמובן להקנות לילדינו חינוך איכותי." סיכם ראש המועצה , אור.

דילוג לתוכן