fbpx

כמעט סנסציה: צפת הצליחה למחוק פיגור של 17 נקודות של ג'ת כדי לנצח ולשמור על הראשות

מי שלא הגיע לאולם הפיס בצפת, הפסיד את אחד המשחקים הכי מסקרנים והמותחים שהיו העונה בצפת. מוליכת הטבלה, מ.ס. צפת הצליחה למחוק פיגור של 17 נקודות מהמחצית הראשונה מול נועלת הטבלה, הפועל ג'ת, כדי להשיג את ניצחונה השישי העונה. 

לאחר התבוסה במחזור הקודם בכפר יונה, היה נדמה לפי משחקה של צפת במחצית הראשונה כי הקבוצה בתהליך של משבר. האורחים מג'ת,הגיעו ללא רגשי נחיתות צלפו מכל מצב והאמינו בעצמם בעיקר במחצית הראשונה שהם יכולים להשיג את ניצחונם הראשון דווקא במבצר הביתי של צפת. שחקני צפת הפגינו יכולת חלשה ובלתי מובנת וסיימו את המחצית הראשונה בפיגור מביך של 17 נקודות,47:30. 

לאחר שקיבלו על הראש מהמאמן חדד במהלך ההפסקה, חזרו שחקני צפת למשחק חדורי מוטיבציה ורשמו ריצה של 2:10 וצימקו ל-49:40. בדקה ה-37 צפת השוותה את התוצאה,52:52. האורחים הצליחו להשתחרר מהפאניקה וסיימו את הרבע השלישי ביתרון,63:58. שלוש דקות לסיום המשחק, האורחים עלו ליתרון של נקודה. המון אופי וקליעות מדוייקות של צפת בזמן האמת הכריעו את המשחק לטובת צפת שמנצחת 77:82. בסיום המשחק חגגו השחקנים עם האוהדים את הניצחון שהושג ביזע ובדמעות. ניצחונה של צפת מציב אותה בראשות ביחד עם 6 ניצחונות והפסד עם מאזן דומה להפועל מעלות. במחזור הבא תתארח צפת בגבעת שמואל מול אליצור המקומית. קולעי הנקודות לצפת: דיגמל-26, מור -22, סונגו -19, גרילק -8,שורצלד -3, ביתן ואלון – 2 כ"א.

דילוג לתוכן