fbpx

בפארק התעשייה דלתון יוקם מרכז הפנינג במסגרת חגיגות 70 למדינה

פארק תעשייה דלתון נבחר לאחד מ – 7 אזורי תעשייה בהם יוקמו מרכזי הפנינג חווייתיים אשר ישמשו כנקודת מוצא ומפגש לביקורי המפעלים הסמוכים במסגרת פעילות לציון 70 שנה למדינת ישראל.

המתחמים יכללו סדנאות יצירה והפעלות שונות בסימן תעשייה עבור משפחות וילדים. כמו כן תוקם במה מרכזית להופעות ואמנים אשר תלווה ותפעיל את מבקרי ההפנינג למשך יום פעילות. אירועי שנות ה – 70 למדינת ישראל המתוכננים לאורך שנות התשע"ח , יגיעו לשיאם ביום העצמאות של שנה זו, בה תציין מדינת ישראל 70 שנה להיווסדה . לרגל המאורע , משרד הכלכלה והתעשייה יוזם פעילות בה יתאפשר לקהל הרחב לבקר בתעשייה במהלך חול המועד פסח.

בתכנית 7 אזורי תעשייה ו 70 מפעלים בפריסה גאוגרפית אשר יפתחו את שערי מפעליהם לקהל הרחב. אזורי התעשייה והמפעלים יציגו את פלאי התעשייה בפריסה ענפית ויוכלו להציג טכנולוגיות , שיטות עבודה ואת החדשנות המאפיינת את התעשייה הישראלית .

יצוין כי , משרד הכלכלה והתעשייה פנה לאזורי תעשייה אשר בהם מורגלים בקבלת קהל , משפחות עם ילדים וכאלה שהביקור בהם אינו פתוח כדבר שבשגרה, לפתוח את שעריהם והציג לציבור את קסם התעשייה. "אנחנו גאים על כך שנבחרנו מתוך 7 אזורי תעשייה בארץ לארח את עם ישראל לרגל ציון 70 שנה לפיתוח התעשייה המופלאה במדינה " אמר ללו וילנסקי מנכ"ל פארק דלתון.

דילוג לתוכן