fbpx

בצפת רוצים לסיים את הסיבוב הראשון עם 9 נצחונות – דרסה את מעלות

שני מחזורים נותרו לסיום הסיבוב הראשון וקבוצת מ.ס. צפת מצטיירת כמועמדת וודאית לסיים את העונה באחת מארבעת המקומות הראשונים המבטיחה את העלייה למשחקי הפליאוף שבסיומה הקבוצה בעלת המאזן הטוב תעפיל לליגה הלאומית. 

בתשעת המחזורים שחלפו עד כה צברה צפת שבעה ניצחונות שזה מאזן הטוב ביותר של הקבוצה מאז העפילה לליגה הארצית. את הסיבוב הראשון בעונה החולפת סיימה צפת עם חמישה נצחונות. צפת של העונה היא קבוצה אחרת שרק לא חושבת ומכוונת גבוה היא מרגישה שווה בין שווים מול הקבוצות העשירות של הליגה, בהם רמת השרון ונתניה. בצפת מודעים לכך שקבוצות הצמרת יתחזקו להמשך מאבקי העלייה בסיבוב השני ורוצים לסיים את הסיבוב הראשון עם תשעה נצחונות, מה שאמור לתת דחיפה רצינית לסיבוב השני. 

בלתי ניתנים לעצירה!

במחזור הבא תקיים צפת משחק בית נוסף כשתארח את הפועל עמק חפר (20:00) שמגיעה למשחק מעודדת מניצחונה על גבעת שמואל, מה שמבטיח משחק לא קל לצפת. שבוע לאחר מכן במחזור הנעילה של הסיבוב הראשון תצא צפת לאולם אורנים ברמת השרון למשחק עונה נוסף מול א.ס. רמת השרון, לה מספר נקודות זהה.

המאמן חדד: הבהיר את המסר.

מי שלא חשש מהגשם והקור ( היו רבים כאלה) והגיע לאולמה של צפת, כדיי לחזות במשחק העונה בין מ.ס. צפת להפועל מעלות ראה את אחד ממשחקייה הטובים ביותר של הקבוצה המקומית העונה.  מתחילת המשחק היה ניתן להבחין ששחקני צפת חדורי מוטיבציה ובאו במטרה אחת לנצח את המשחק. לאורן בן חמו ושחקני מעלות לא הייתה תשובה ליכולת הפנומנלית של שחקני צפת שניחן בהם שעשו שיעורי הכנה טובים למשחק. עופר דיגמל התעלל באקסית לשעבר עם 25 נקודות (רובם במחצית השנייה) והראה שוב לקהל המקומי כשהוא באטרף הוא בלתי ניתן לעצירה. מתן סונגו עם מספר חסימות וגגות הוכיח שהוא הגבוה הטוב ביותר שמשחק כיום בליגה הארצית. במשחקה של צפת ראית חדוות חיים שבא לידי ביטוי אצל הצעירים. 

שיחה מקצועית בשפה הרוסית: מ"מ רה"ע, ארקדי בארסט ואנט אשתו של מתן סונגו.

במשחק שולב, מעוז כחלון (עדיין חלוד) שאומנם לא קלע סל, אך נוכחותו על הפרקט חשובה. בסיום צפת שלמעשה ניצחה בשלב מוקדם, אך שיחקה על ההפרש מנצחת ב-22 הפרש, 67:89 ( 31:37). קלעו לצפת: דיגמל -25, סלוצקי -19, מור – 17, סונגו – 11, שוורצוואלד – 9, קרליק – 6, אלון – 2. מאמנה של צפת, שלום (פופי) חדד, התייחס לניצחונה של קבוצתו: " השחקנים עשו נכון את כל ההכנות שהתכוננו למשחק מול מעלות". 

 

דילוג לתוכן