fbpx

לראשונה: הוקמה קבוצת כדורעף במכללה האקדמית צפת

במכללה האקדמית צפת ממשיכים לפתח את תחום הספורט בקרב הסטודנטים ובימים אלה, הוקמה קבוצת כדורעף ראשונה בתולדותיה. הקבוצה תתמודד במסגרת אליפות אס"א ישראל, איגוד הספורט האקדמי. 

צילומים באדיבות אס"א ישראל.

משחקיה הראשונים של נבחרת הכדורעף של המכללה לא הניבו אמנם ניצחונות אך המשחקים היו צמודים והקבוצה התמודדה  שווה אל שווה מול נבחרות מנוסות. ההתלהבות של השחקנים הצעירים רבה ורוחם לא נפלה גם אחרי התמודדויות האחרונות מול קבוצות מקצועיות של הטכניון בחיפה והבינתחומי בהרצליה.

בתום המשחקים אמר מאמן הקבוצה וקפטן הנבחרת עומר קרמר, סטודנט לפיזיותרפיה: "המשחק בין שתי הקבוצות היה טוב והאווירה באולם הייתה נהדרת. השחקנים נתנו הכול. זאת השתתפות ראשונה שלנו באליפות הכדורעף ובשנה הבאה אני בטוח שנגיע  יותר מוכנים".

קבוצת הכדורעף בה משחקים סטודנטים מחוגים שונים במכללה, חלקם מקצועיים בתחום וחלקם חובבים, הוקמה כדי לעודד את פעילות  הספורט בקרב הסטודנטים במכללה. הפעילות מתקיימת במסגרת היחידה למעורבות חברתית בדיקנאט הסטודנטים ואגודת הסטודנטים והיא כוללת את קידום ענפי כדורסל, כדורגל, כדורעף, ריצה וחוגים כמו פילאטיס קרב מגע, ריצה ועוד. רכז הספורט הוא אלון נברו, סטודנט בחוג לפיזיותרפיה, הרואה חשיבות רבה בשילוב הספורט בלימודים האקדמיים.

דילוג לתוכן