fbpx

שרה בגדול: זמרת מצפת הקליטה להיט בארה"ב אצל המפיק שעבד עם ג'סטין ביבר

היא רק בת 18 ובשעה שבני גילה מנסים מזלם בתוכניות ריאלטי כמו אקס פקטור והכוכב הבא, החלה עלאי ויסזלץ לעשות צעד קדימה עם התחלה מרשימה. עלאי לעבוד עם המפיק, חגי מזרחי שעושה חיל בארה"ב והפיק אף להיט מצליח לג'סטין ביבר. 


עלאי ויסזלץ שגדלה בצפת היא נכדתם של הקבלן חיים גבאי ורעייתו מרים מצפת המתגוררים כיום בארה"ב. את לימודיה התיכוניים עשתה בכפר בלום ואת כשרונה בשירה גילתה כבר בגיל צעיר בעת שהייתה שרה ומדקלמת בהצגות ילדים. " למרות שבמהלך שנותיה בתיכון הייתה מרבה להתנדב בפסגות ולאחר מכן במד"א היא לא זנחה לרגע את חלומה להיות זמרת מקצועית", מספרת האם, איריס.  מלבד כשרונה המוזיקלי היא שיחקה במספר פרסומות בערוץ המסחרי.

חגי מזרחי – עובד עם הגדולים. צילום: מתוך הפייסבוק.

את החומר שלה היא כותבת בעצמה כולל את השיר היפה "מחפשת אותך". השידוך בינה לבין המפיק חגי מזרחי נוצר בעת שהותה בלוס אנג'לס בקיץ האחרון בביקור אצל הסבא והסבתא.  מזרחי שעובד עם האומנים החמים בארה"ב, מריו, ג'ייסון בויד והתגלית ליזה, הבחין מייד בפוטנציאל של עלאי והפיק לה את השיר "My Eyes" שצולם לקליפ מושקע שהועלה ביוטיוב. בקליפ נוטלת חלק סופיה מוריס בתו של סטיבי וונדר האגדי הנמצאת עם הזמרת הצפתית בקשר מוסיקאלי."אי אפשר להתעלם ממנה", אומר מזרחי שעבד בארץ עם מיטב האמנים. בימים אלה לפני שהיא תלבש את מדי הצבא היא שוקדת על להיטה הבא. 

דילוג לתוכן