fbpx

אל"ם בליץ,ראש מחלקת אוכלוסיה:" ציבור מוכן יתמודד בצורה טובה יותר עם מצבי החירום"

ראש מחלקת אוכלוסיה, אל"ם אריאל בליץ הוציא אגרת לתושבי ישראל בנושא מסע ההסברה השנתי של פיקוד העורף. 
"ביום ראשון, ה-24 בדצמבר 2017, עלה לאוויר מסע ההסברה השנתי של פיקוד העורף ״מוכנים בשגרה, מוגנים בחירום״ , אותו בטח פגשתם בתשדירים בטלוויזיה, ברדיו, באתרי האינטרנט וברשתות החברתיות. זהו מסע ההסברה התשיעי שפיקוד העורף מקיים, מתוך הבנה כי מצבי חירום עלולים לפקוד אותנו ללא זמן להכנה מוקדמת. עם זאת, ציבור אשר מתכונן מראש יתמודד בצורה טובה יותר עם מצבי החירום השונים.
השנה המסע מדגיש את חשיבות המוכנות לכלל תרחישי החירום. תוכלו להיות מוכנים לחירום בשלושה צעדים פשוטים: הכרת הנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף, הכנה מראש של הציוד הנדרש ויצירת שיח ותרגול משפחתי. חשוב לזכור שידע הוא כוח, כאשר נדע כיצד לפעול בשעת הצורך, לא נהיה מופתעים. הכרת ההנחיות ופעולה על פיהן תציל חיים. 
את הנחיות ההתגוננות של פיקוד העורף ורשימת הציוד לשעת חירום ניתן למצוא באתר פיקוד העורף בכתובת www.oref.org.il. כמו כן, תוכלו להיכנס לאתר ולשחק במשחק ״גיבור העל של פיקוד העורף״ שיעזור לכם ולבני המשפחה להתכונן לחירום. 
אני מאמין כי כל משפחה בישראל צריכה להיערך לחירום. היערכות פשוטה שלכם ושל משפחותיכם, בהנחייה ובהכוונת הגורמים המקצועיים, תחזק את יכולתינו לעמוד בכל אתגר עתידי. בברכה, ראש מחלקת האוכלוסייה של פיקוד העורף, אל״ם אריאל בליץ.
דילוג לתוכן