fbpx

ברנזון הכריז:" אני מתמודד לראשות המועצה בראש פינה"

כל ראש פינה המתינה למוצא פיו של אהרון ברנזון וזה לא אכזב ולפני מספר ימים הודיע באופן רשמי, כי יתמודד לתפקיד ראש המועצה, בבחירות שיערכו בחודש אוקטובר 2018.

על אף שברנזון חוגג השנה יום הולדת 70, הוא נחוש ונחרץ לכבוש שוב את כיסא ראשות המושבה. "נפעל על מנת שראש פינה תחזור להיות מושבה כפרית המטפחת את מורשתה, משמשת כעוגן אזורי, תרבותי וחינוכי ומהווה אבן שואבת לאוכלוסייה צעירה ולבני המקום", אמר בהודעת ההכרזה. עוד ציין ברנזון כי יפעל ובכל הכוח לפתרון פקקי התנועה והכאוס התחברותי בישוב. כלשונו. ממטה הבחירות של ברנזון נמסר כי עם בחירתו של אהרון לראשות המועצה, בראש סדר היום יעמוד המאבק לעצור את הכוונות והאיומים המוצהרים מצד שכנותיה של ראש פינה לספח אותה, ובכך לבטל את עצם קיומה ההיסטורי כמושבה עצמאית".

ברנזון שימש כראש המועצה בין השנים 1993-2000. בחמש השנים האחרונות משמש ברנזון כחבר מועצה-כראש  סיעת גיא אוני, יו"ר ועדת ביקורת, יו"ר ועדת מכרזים, ובמרבית הזמן יו"ר ועדה לתכנון אסטרטגי. ברנזון הינו  נשוי ואב לשישה, טייס קרב בסדיר ובמילואים ומדריך בבית הספר לטיסה. בעל תואר שני במינהל ציבורי מאוניברסיטת הרווארד לתכנית מצטייני השירות הציבורי בעולם.  ברזנון," אני ושותפיי  מאמינים  שהגענו לנקודת זמן קריטית, וכעת הזמן לבחור במה שטוב לראש פינה. לבחור בניסיון, יושרה ואמינות,  במעוף וביכולת ביצוע מוכחים ". יצוין כי ברנזון יתמודד מול מועמדים צעירים ממנו, ביניהם; ניר קבלו, מוטי חטיאל ועמיר ילוז.

דילוג לתוכן