fbpx

נערכים לשלג בפסגות הצפון: חברת החשמל העלתה גנרטורים וציוד כבד

לאור מזג האוויר ,חברת החשמל תגברה את כוחות השטח ואת מוקד שירות הלקוחות 103 .
בחברה שבים ומדגישים, כי "אין אפס הפרעות ונזקים ברשת החשמל" וכי בשל גשמים, סופות ברקים, ברד ושלג בצפון, יש צפי לנזקים ברשת החשמל ולהפרעות באספקה, וזאת, על אף ההיערכות הנרחבת.

צוותי העבודה בשטח ערוכים ומצויידים לטיפול בכל הפרעה ופגיעה, תודלקו ומוכנים לניוד למעלה מ 200 גנרטורים, במות הרמה ומנופים, נמשכות סריקות קווים ועבודות גיזום, מרכזי השירות 103 יפעלו במתכונת מתוגברת ויעברו לטפל רק בנזקים והפרעות, על-פי צורך .

מחברת החשמל מבקשים מהציבור לגלות ערנות ולדווח מידית על חוטי חשמל קרועים או נזקים אחרים לרשת החשמל. חברת החשמל פועלת לתיקון פגיעות והחזרת אספקה סדירה מהר ככל שניתן , יחד עם זאת חשוב לנו להסביר כי לעיתים בשל אופי הפגיעה ברשת משך הטיפול עשוי להימשך מספר שעות, במקרה של פגיעות ברשת החשמל, קריעת חוטים או כל מפגע אחר, הציבור יכול לפנות לחברה דרך יישומון חברת החשמל, דף הפייסבוק, אתר האינטרנט של החברה, מרכזי השירות 103 ושירות הודעות מסרון למספר 0557000103.

צילומים: דוברות חברת החשמל.

בחברה שבים וקוראים לציבור לשמור על כללי בטיחות: אין לגעת בחוטי חשמל קרועים עקב סכנת התחשמלות- ולדווח על כך מידית למרכז השירות 103 או למוקד משטרת ישראל 100, או באמצעות האפליקציה של חברת החשמל בטלפון הסלולארי או בעמוד הפייסבוק של החברה.

בחברת החשמל מבקשים מהציבור להסיר ולפנות מגגות או ממרפסות חפצים העלולים לעוף בעקבות משבי רוח חזקים ולפגוע במעופם בקווי חשמל סמוכים. אם מבחינים בעצים או עמודים שאינם יציבים ועלולים ליפול, או ענפים שעלולים לגעת בחוטי חשמל, יש להודיע למוקד העירוני 106 או למרכזי השירות 103 של חברת החשמל.

דילוג לתוכן