fbpx

הפסד שלישי לצפת בארבעת המשחקים האחרונים – ראש עיריית צפת בחר לפרגן לטנ"ש

הפסד שלישי לקבוצת מ.ס. צפת בארבעת המשחקים האחרונים, ככל הנראה הפחיתו את הציפיות הגבוהות שהיו בעיריית צפת התומכת העיקרית של הקבוצה לגבי המאבק על הפלייאוף העליון למרות שעד תום העונה נותרו 8 מחזורים. 

ארכיון.

בפוסט שהעלה אילן שוחט ראש עיריית צפת בדף הפייסבוק שלו,פירגן לקבוצת הטניס שולחן המקומית בטנ"ש על הישגיה בליגה שכללו ניצחון מפתיע על המוליכה קרית אתא. באותו פוסט ציין שוחט: "בכדורסל מצבנו קצת פחות טוב הפסד לא מחוייב לנתניה בחוץ". שוחט סיים את הפוסט באופטימיות: "בכל מקרה אנחנו מפרגנים לספורטאים שלנו…בהצלחה בהמשך". 

צפת שהגיעה למשחק בנתניה בהרכב חסר של שחקני מפתח עקב פציעה, ידעה מלכתחילה כי היא לא יכלה להשתוות לרמתה של נתניה בעלת תקציב ענק שאמור להביא אותה לליגה הלאומית. צפת הובסה, 60:91. למרות ההפסד של הצפתיים מאמינים בקבוצה שלמרות שהם לא ברמה של נתניה ורמת השרון שנאבקות ראש בראש על הכרטיס ללאומית, הם שווים ברמתם את מקומות 3-4. על הכרטיס על מקומות אלו מתמודדות, צפת, מעלות, עכו ועמק חפר. 

 משחק הבית הקרוב יהיה משמעותי מאוד עבור צפת להמשך העונה. צפת מארחת את הפועל עכו שרוצה לגמול על ההפסד מהסיבוב הראשון. הפסד לצפת עשוי לערער את המשך מאבקיה על מקום בפלייאוף. 

דילוג לתוכן