fbpx

המשחק הקרוב בבית מול עכו על עונה שלמה – בצפת קוראים לצו התייצבות לקהל המקומי

האם התשוקה וההתלהבות שאופיינה אצל שחקני מ.ס. צפת בסיבוב הראשון מה שהביא אותה להיות מסומנת כמועמדת וודאית להעפיל לפליאוף עליון נמצאת בדעיכה?. בצפת סבורים שלא למרות שני ההפסדים מתוך שלושת מחזורי הפתיחה בסיבוב השני.

בצפת מנמקים את המתרחש בכותלי הקבוצה כחוסר מזל משווע. המאמן שלום (פופי) חדד מנסה להסביר. "אף אחד לא יודע שבחודש האחרון יש מכת פציעות שמאז שאני מאמן לא זוכר כמותם. שחקני מפתח פצועים.  למשחק ההפסד בנתניה התייצבתי ללא רכז". צפת התייצבה למשחק ללא, תום סלוצקי, לירן שוורצולד ושגב גרליק כשברשותה עומד ספסל דל מה שלא סייע למנוע את התבוסה של 31 הפרש למוליכה אליצור נתניה, 60:91. 

בצפת מודעים לכך שמטרת הקבוצה לסיים בפלייאוף העליון נמצאת כעת בסכנה. ביום ראשון הקרוב תארח צפת (20:00) את הפועל עכו החזקה המדורגת במקום השלישי עם נקודה יותר מצפת ומרוחקת 2 נקודות מהמוליכות, נתניה ורמת השרון. עכו שהשתפרה מאוד, לא הפבידה בחמשת משחקייה האחרונים ואין בכוונתה להפסיד גם בצפת. אימוני השבוע בצפת התמקדו באיך לעצור את רצף ניצחונותיה של עכו ולמנוע מהם מלעשות את מה שלא הצליחו יתר הקבוצות לנצח באולם בצפת. בקבוצה עדיין לא יודעים האם סלוצקי, שוורצלד וגרליק יהיו כשירים למשחק. הנהלת הקבוצה קוראת לאוהדים להתייצב למשחק בכל הכוחות ולתמוך בקבוצה. 

דילוג לתוכן