fbpx

מחלוקת מוזיקלית בדרך לגירושין: "בעלי נוקם בי בהשמעת שירים מזרחיים"

במשך שנים היו בני זוג בצפון במחלוקת על סוג המוזיקה שישמעו בבית, ברכב ובכלל. הבעל אהב מוזיקה מזרחית. האישה מוזיקה לועזית ובעיקר מוזיקת קאנטרי. הוויכוחים ביניהם גלשו לא פעם למריבות על רקע הבדלי הגישות התרבותיים.

משרד עורכי הדין סולן מייצג את האישה.

עובדה זו לא מנעה מהזוג, האישה מרצה בכירה לספרות בעלת שם עולמי והבעל מהנדס בכיר, לחיות יחד קרוב ל-25 שנים ולהביא שלושה ילדים. כיום שלושתם יוצאי יחידות קרביות אחר שירות צבאי. לימים החליטה האישה להתגרש אחרי שחשדה בבעלה שהוא בוגד בה. הוא הכחיש. היא טענה כי בידיה ראיות. כמחאה על כוונתה להתגרש, טענה האישה כי בעלה החל להשמיע מוזיקה מזרחית בקולי קולות, אבל הרחיק לכת והתחיל לשיר בעצמו באמצעות ערכת קריוקי ביתית.

האישה באמצעות עורכי הדין גדלי ושרין סולן, דורשת מבית המשפט שיורה לבעלה לחדול לשיר. "הוא מנהל נגדי מסע נקמה שמתמקד ב'טרור' במלוא מבון המילה. הוא שר בקולי קולות, מפריע לשכנים, מפריע לי –  והדבר הכי קשה שהוא מזייף ושר בצורה כזו שהורסת גם את המוזיקה המזרחית שבעיני היא מביכה בפני עצמה". עוה"ד גדלי ושרין סולן טענו בבקשה כי לאישה הקלטות של בעלה שר בקולי קולות. "היא הביאה עדויות של שכנים על כך שהוא מפריע את מנוחתם ומנסה לשיר בשעות הקטנות של הלילה כדי להרגיז".

בית המשפט התיר לבעל להגיש את תגובתו עד לדיון במעמד שני הצדדים השבוע. הבעל טוען כי מותר לו לשיר בדירתו."עשיתי זאת גם טרם הבקשה של אשתי להתגרש. לא מדובר כאן באלימות, או טרור כפי שהיא מציגה את זה. מדובר פה בפריקת מתח מצטבר נוכח ההתעללות של אשתי".עו"ד סולן מבקשת צו שיורה לבעל לחדול מלשיר בבית. "אם בימ"ש יענה לבקשה זו, האישה לא תבקש צו הרחקה. שירתו הקולנית והמזויפת מונעת ממני את הזכות לשקט ושלווה בדירתנו"- אומרת האישה.

דילוג לתוכן