fbpx

תם אך לא נשלם: האם מ.ס. צפת יכולה להציל את העונה למרות ההפסדים המביכים?

שני ההפסדים המביכים של מ.ס. צפת במהלך הסיבוב השני לקבוצות נחותות ( ג'ת וכרמיאל) שכבר השלימו עם ירידתן לליגה א', גורם לאי נחת בקבוצה שלפי התוצאות בסיבוב הראשון, עשתה דרכה בבטחה לפליאוף העליון. 

ארבעה מחזורים נותרו לסיום העונה והמרחק בין צפת המדורגת במקום החמישי למעלות ועכו המדורגות במקומות 3-4 טיפס ל-2 נקודות. רמת השרון ונתניה מוליכות הטבלה הבטיחו את ההשתתפות בפליאוף העליון. צפת שמאז תחילת הסיבוב השני סובלת מחוסר יציבות במשחקים, מאמינה שלמרות שהסיכויים נוטים לרעתה, יש ביכולתה להציל את העונה ולהשיג את הכרטיס המיוחל למשחקי הפליאוף למאבק לעלייה ללאומית. למזלה של צפת יש לה שבוע נוסף להתאושש מההפסד המביך להפועל ג'ת, 78:86. הליגה יוצאת לפגרת גביע קצרה ותתחדש ב-25.3.18 במשחק ביתי מול גבעת שמואל. 

תסריט: כך צפת תוכל להגיע לפלייאוף

מחזור 19: מ.ס. צפת – גבעת שמואל. אליצור נתניה – מעלות. נצרת עלית – הפועל עכו.  התחזית: נצחונות לצפת ולעכו. הפסד למעלות. עכו -33 נק'. מעלות – 32 נק'. צפת – 31 נק'.

מחזור 20: מעלות – צפת. עכו – אליצור נתניה. תחזית: ניצחון של צפת יקרב אותה לפליאוף. עכו תפסיד בבית לנתניה. במצב שכזה: עכו – 34 נק'. צפת – 33 נק'. מעלות – 33 נק'. בהנחה שצפת תפסיד למעלות. עכו – 34 נק'. מעלות – 34 נק'. צפת – 33 נק'. 

מחזור 21: עמק חפר – צפת, עכו – מעלות. תחזית: צפת אמורה לנצח בחוץ. עכו מארחת את מעלות שכל תוצאה בו אפשרית, אך סביר להניח שתנצל את הביתיות עד הסוף: במידה שעכו תנצח. עכו – 36 נק', מעלות – 35 נק', צפת– 35 נק'. במידה שעכו תפסיד: מעלות -36. צפת – 35,עכו -35. 

מחזור 22: צפת – מ.ס. רמת השרון. מעלות – עמק חפר. קרית אונו -עכו. תחזית: מעלות ועכו ינצחו במחזור הנעילה. צפת תארח את המוליכה להיום, מ.ס. רמת השרון גם במטרה לגמול על התבוסה הצורמת מהסיבוב הראשון וגם להעפיל לפליאוף. שורה תחתונה: ניצחון של צפת על רמת השרון או ניצחון במעלות יביא את מ.ס. צפת מרחק קצר ממאבק על העלייה לליגה הלאומית.

 

 

דילוג לתוכן