fbpx

תנועת יחד בחצור החליטה: "בשלב זה לא תומכים באף מועמד"

בתום ישיבה לילית שנערכה אמש (רביעי) החליטו בתנועת יחד לדחות על הסף את ההחלטה האישית של שניים חברי התנועה, חברי המועצה, דני קבילו וגילי ברי, לתוכך בשאול כיסה בבחירות הקרובות לראשות.

חברי התנועה זעמו על הצעד הנמהר לטענתם וללא ידיעת רוב התנועה בחיבור לכמיסה. "חברי תנועת ביחד על כל חבריה חרטה על דגלה כי אינה תומכת באף מועמד נכון למועד זה בבחירות לראשות המועצה,ולפיכך חברי תנועת ״יחד״ הופתעו מהפרסום המטעה שלפיו נציגיהם במועצה דני קבילו וגילי ברמי הביעו תמיכה במועמדותו של שאול כמיסה לראשות המועצה" הגיבו בתנועה.

עוד הוסיפו: "הפרסום הינו מעשה שלא על דעת התנועה תוך התנגדות מוחלטת של רוב חברי התנועה. החלטת הנציגים נעשתה בניגוד לדעת רוב ולכן אינה מייצגת כלל את תנועת "יחד".
לפיכך, לאור התנהלותם של נציגיה הוחלט בישיבה של מפלגת יחד שהתקיימה הערב, ברוב קולות על סיום הקשר הפוליטי של ״יחד״ עם הנציגים גילי ברמי ודן קבילו. מפלגת ״יחד״ דורשת מדני וגילי לעמוד בהתחייבות לאמנת התנועה ולהחזיר את המנדט לתנועת יחד על כל המשתמע מכך. בנוסף, מפלגת "יחד" קיבלה החלטה נוספת בה יבחרו מועמדים חדשים מטעמה לייצוג התנועה בבחירות 2018".

דילוג לתוכן