fbpx

במרכז הרפואי "זיו" בצפת נערך טקס הענקת פרסי הוקרה לעובדים המצטיינים

הנהלת המרכז הרפואי זיו, עובדיו ומתנדביו, התכנסו להרמת כוסית חגיגית לכבוד השנה העברית החדשה, וטקס הענקת פרסי הוקרה לעובדים המצטיינים של השנה.

בטקס נכחו אלי מלכה – ראש מועצה אזורית גולן ויו"ר אשכול גליל מזרחי והרב פנחס פרנקל – הממונה הארצי לענייני דת במשרד הבריאות. אל"מ (במיל)' ד"ר סלמאן זרקא, מנהל המרכז הרפואי זיו ברך את האורחים ועובדי זיו, ואמר כי ביומיים האחרונים ערך ביקור עם חברי ההנהלה בכל מחלקה, יחידה או מכון בבית החולים, נפגשו עם כלל הצוותים הרפואיים והעובדים על מנת להודות לכולם על העשייה הענפה ועל החתירה המתמדת לשיפור ומצוינות: "הנה מסתיימת שנה נוספת של צמיחה והתפתחות, בהתאם למטרה שהצבנו לנגד עינינו להענקת שירותי רפואה טובים יותר לתושבי הצפון. אני מברך את צוות המרכז הרפואי זיו על העבודה המאומצת והחתירה למצוינות בכל יום ביומו, תוך הירתמות עם כל הלב והאנרגיה למען פרויקטים חשובים".

עוד הוסיף, ד"ר זרקא: "כבר מספר שבועות פועל מכון ה-Pet.CT (פט.סי.טי) בזיו, המעניק שירות של בדיקות מתקדמות וחיוניות לתושבי האזור שאינם נאלצים יותר לנסוע עד חיפה או תל אביב, לשם קבלת השירות הרפואי החשוב והם מטופלים כאן, בסמוך לביתם ומשפחתם, באמצעות מכשור רפואי מהמתקדמים בעולם. לצד מכון הפט.סי.טי, ניצבים בגאון מכון ההקרנות של הצפון שנפתח בשנה שעברה וטופלו בו כבר מאות חולים, מכון ה- CT וה- MRI, המשוכללים והמתקדמים וביחד עם העבודה המצוינת הנעשית במחלקות הקליניות, הכל מתרכז לכדי הגשמת החזון של סגן שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן, מלפני עשור, להפיכת המרכז הרפואי זיו בצפת למרכז הצפון לטיפול במחלת הסרטן. זוהי למעשה בשורת העשור וגולת הכותרת של החזון הכולל להביא לפריפריה שירותי רפואה מצוינים ושוויוניים, כאן, ליד הבית. בריאות הצפון מעל לכל, המשך עשייה פורייה, הצלחה וחג שמח לכולם", סיכם את דבריו ד"ר זרקא.

אלי מלכה – ראש מועצה אזורית גולן ויו"ר אשכול גליל מזרחי אמר כי המרכז הרפואי זיו הינו חלק בלתי נפרד מהקהילה של הגליל והגולן אותה הוא משרת. "בשם תושבי האזור וראשי הרשויות בגליל אני מבקש להודות לצוותי הרפואה ולעובדי המרכז הרפואי זיו, על העבודה המקצועית והאיכותית שהנכם עושים עבורנו בכל יום ובכל שעה. אני מודה לד"ר סלמאן זרקא על המהפך שעשה כאן והמהלך למצוינות, אין ספק שיש לנו במה להתגאות", אמר אלי מלכה.

הרב פנחס פרנקל – הממונה הארצי לענייני דת במשרד הבריאות אמר כי ראש השנה הוא היום בו נברא האדם הראשון ולכן זהו זמן לחשבון נפש לצורכי התפתחות ושיפורים: "הימים הנוראים הם ימים של חשבון נפש כדי להיות ראויים להוקרה והערכה על ידי ריבון האלוהים הסוקר את תפקודנו בעולם הזה. תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה" ברך הרב פרנקל. בהמשך, חולקו תעודות הוקרה לעובדים המצטיינים מכל הסקטורים במרכז הרפואי זיו והתקיים מופע מוסיקלי בכיכובו של מנהל מערך המזון בזיו והזמר המוכשר, חיים אוחנה, בלווי הנגנים הרפואיים מעמותת 'חברות', גיל מאור ועדן פרידמן.

דילוג לתוכן