fbpx

הפנינג מיוחד ל- 450 חיילים בודדים מבסיס מחווה אלון

בבסיס מחו"ה אלון נערך ״יום סידורים״ המיועד לכ- 450 חיילים בודדים אשר עלו לישראל והתגייסו לצה״ל. יום זה נערך לראשונה עבור חיילי בסיס זה בלבד, אשר ייעודו הוא שילוב אוכלוסיות בצה״ל, מתוך ההבנה כי זו היחידה בעלת מספר החיילים הבודדים הגדול ביותר בצבא. 
״יום הסידורים״ חולק לשניים, מחצית החיילים החלו בבית החייל בתל אביב שבו התקיים הפנינג אשר כלל מספר דוכנים של ארגונים אזרחיים כמו נפש בנפש, חברת חשמל והסוכנות היהודית, אשר הגיעו כדי לסייע לחיילים כל אחד בתחומו. בחלקו השני של היום, החיילים הגיעו למשרד העלייה והקליטה, שם החיילים סידרו באופן מרוכז את כלל המסמכים הנדרשים על מנת שיקבלו לאורך כל השירות את המענק החודשי המגיע להם.
״יום סידורים״ עבור כלל החיילים הבודדים בצה״ל  מתקיים אחת לשנה בהובלת ענף ת״ש. יום זה, הינו זה הינו יוזמה ייחודית של סגל הת״ש של בסיס מחו״ה אלון. 
״לאור מאפייני היחידה וכמות החיילים הבודדים בה יזמנו לראשונה יום סידורים מרוכז לחייל מחו״ה אלון.״ מספרת ראש תחום ת״ש בבסיס, סגן אודליה כרסנטי. ״מטרת היום היא לאפשר לכל חייל בודד לממש את מלוא זכויותיו מכלל משרדי הממשלה ולמול העמותות השונות תוך צמצום הזמן והבירוקטיה הכרוכים בכך ככל שניתן. יום הסידורים סייע לנו במטרה לשמה סגל התש עובד באינטנסיביות יום יום- לספק לחייל הבודד את כלל המעטפת הדרושה לו להמשך שירות מיטבי בצהל".
מפקדת מחוו״ה אלון, סא״ל דורית מעוז הוסיפה: ״אנחנו מתרגשים כל פעם מחדש לראות את העולים החדשים מתגייסים לצה״ל. שמחים מהתפקיד שניתן לנו לסייע בקליטתם בארץ ובתקופת השירות הצבאי, להיות עבורם לבית ומשפחה. שנה טובה לכל בית ישראל".
דילוג לתוכן