fbpx

האם הרב שיינברג סיפק ייעוץ לשלמה חדד מהכלא?

חדד: ההקלטה תרגיל פוליטי זול בעיבוד מחשב.

 שוחט: הצבתו של חדד ברשימת אוחנה מהווה מתן לגיטימציה לעברייני מין

צפת סוערת היום עם פרסום הקלטה בה נשמעים הרב שיינברג ושלמה חדד מנהלים שיחה, שעיקרה לכאורה כיצד ניתן יהיה להפיל את ראש העיר, אילן שוחט ורב העיר שלמה אליהו. ניסיונותיו של שיינברג להשפיע על מערכת הבחירות בצפת הובילו כאמור לרעש גדול בקרב המחנות הפוליטיים ועל פי גורמים במטה הבחירות של אילן שוחט מדובר בכדור שלג מתגלגל החושף את פניו האמיתיות של שלמה חדד.

בהקלטה שהתפרסמה באתרים "מקור ראשון" ו"כיכר השבת"  נשמע עזרא שיינברג כשהוא מתקשר מתאו בכלא אל המועמד לשעבר לעיריית צפת שלמה חדד, המוצב במקום השני ברשימתו של אוחנה, ומייעץ לו לגבי המשך דרכו הפוליטית. חדד מציג בפניו את הקושי בבחירות הקרובות, כאשר הוא עומד לקראת שני קרבות לדבריו. האחד מול אילן שוחט והשני מול שמואל אליהו רב העיר צפת.

אתר "מקור ראשון" מדווח כי השיחה התקיימה לפני כשלושה חודשים, בשעה ששלמה חדד התלבט האם להצטרף לרשימתו של שוקי אוחנה בבחירות הקרובות. שיינברג נשמע בשיחה עם חדד: "אני מעריך שעוד מעט יהיה משהו שקשור בשמואל אליהו והדברים ישתנו מהותית ברמה פלילית. זו תהיה רעידת אדמה שתשנה את המחשבה אצל כל האנשים". חדד הגיב לשיינברג: "שוקי אוחנה לא אהוד בצפת אבל הכסף אצלו".

תגובות:

ראש העיר אילן שוחט:"נדהמתי לשמוע את ההקלטה המחרידה הזאת. לא יאומן שהרב שלמה חדד מתייעץ עם עבריין מין מורשע בעבירות חמורות ואיומות כל כך מהכלא ועוד מכנו אותו 'רבנו' ונוהג בו בגינוני כבוד. נדהמתי לשמוע מה השיקולים של חדד לחבור למתמודד שוקי אוחנה שהם למעשה כסף ושנאה לי ולרב העיר, הרב שמואל אליהו שליט"א. מדובר באירוע שהוא רעידת אדמה ואף איש מוסר ודת לא יוכל לתת יד ולשתף פעולה עם התנהלות לא מוסרית שכזאת. אני קורא לשוקי אוחנה לעשות ניקיון יסודי ברשימה שלו ובמידה ולא יוקיע את שלמה חדד מרשימתו יהיה הדבר כהסכמה וחיזוק של שוקי אוחנה ומתן לגיטימציה לרבו המייעץ של שלמה חדד, עבריין המין המורשע ובכך לפגוע בפעם השנייה בכל אותם קורבנות שנפגעו ממנו בצורה מחרידה כל כך".

שלמה חדד: "ההקלטה היא עוד תרגיל פוליטי זול שנועד לפגוע במחנה המנצח. מדובר בהקלטה בעריכת מחשב שנערכה בצורה מגמתית בלקיחת קטעי שיחה מהעבר ועריכתם באופן מפליא. איננו מתרגשים מכך, ויתרה כך נגיש תלונה במשטרה שתמצה את הדין עם האחראים לפשע. אגב, אין לי שום קשר עם האיש, והוא מעולם לא נמנה על תומכי. צר לי שבחג הסוכות במקום ליהנות עם ילדיי ונכדיי אנו מתעסקים בשקרים תלושי מציאות. ומה' תצא הצדקה".

דילוג לתוכן