fbpx

שלום חדד: "מאמין שמי שייבחר לראשות העיר בצפת לא יפסיק את העשייה לקבוצה"

שלום (פופי) חדד מתחיל את עונתו החמישית בצפת כשהפעם הוא רוצה לסיימה כפי שהוא מתכנן, פליאוף עליון וניסיון להעפיל ללאומית.

הוא מודע לכך שהפעם לא אמורים להיות סיבות כי הוא קיבל אור ירוק לבניית הסגל טוב ואיכותי שמסוגל להביא עלייה. לגבי המשחק הראשון בליגה בחוץ נגד מגדל העמק."אני יכול להגיד שהמשחק הוא נגד אחת הקבוצות החזקות בליגה. הקבוצה ביצעה רכש של 6 שחקנים דומיננטים מאוד ששיחקו בקבוצת שונות בליגה השנייה. אנחנו כמובן נוסעים למטרה אחת כמובן וזה לנצח למרות שפשוט זה לא יהיה".

הוא מודע לכך שכל שחקני הסגל הרחב שלו מצפים להיות המובילים. "המטרה אכן לנווט את דקות המשחק בקבוצה עם סגל כל כך רחב ,איכותי ושווה ביכולתו. כל אחד  מהשחקנים יכול לשחק בקבוצה אחרת בליגה דקות משמעותיות ולהיות שחקן מוביל".

עוד מוסיף חדד לגבי החשש שהאגו בין השחקנים ייפגע בקבוצה: "לא אשקר שאומר שנושא זה הוא אחת הבעיות הקשות בקבוצה כמו שלנו ולא אחת נעשו שיחות קבוצתיות וגם אישיות בנושא שהמסר שהעברנו לשחקנים שהקבוצה חד משמעית מעל הכול ומי שלא ינהג כך ימצא עצמו יושב עמוק בספסל.אנחנו בחרנו את השחקנים שלנו על פי מספר מדדים שכמובן היכולת, המחויבות וחדר הלבשה בריא ,כך שאני בטוח שבשריקה ביום א' לתחילת המשחק האגו יהיה בצד ולאורך כל העונה".

לגבי הבחירות הקרובות, הוא מנסה להתחמק למרות שהבחירות נוגעות לא מעט בקבוצה בגלל המעורבות של יו"ר הקבוצה, חיים זינגר מאנשי שוקי אוחנה וראש העיר, אילן שוחט ומ"מ, ארקדי בארסט הספונסרים העיקריים." אני מאחל לכול המתמודדים הצלחה בבחירות ובטוח וסומך שמי שיעלה לראשות העיר לא יפסיק את העשייה למען הקבוצה ולהוביל אותה קדימה". 

דילוג לתוכן