fbpx

הושג הסדר בכפר גלעדי: המלון יהיה בשיפוצים והעובדים יקבלו פיצויים מוגדלים

ההסתדרות במרחב גליל עליון בראשות יו"ר המרחב יונה פרטוק והנהלת מלון קיבוץ כפר גלעדי חתמו על הסכם אשר יבטיח פיצויים מוגדלים לעובדי המלון, נוכח סיום העסקתם בזמן השיפוץ הנרחב שהוא יעבור בקרוב.

צילום: יח"צ.

בסוף חודש נובמבר צפוי להיסגר לתקופה של שנה וחצי לפחות המלון, לצורך שיפוצים נרחבים. בתחילת אוקטובר הכריזה ההסתדרות סכסוך עבודה במלון, על רקע מבוי סתום במו"מ למציאת פתרון כלכלי הולם לכ-100 עובדיו שפרנסתם תיפגע מההחלטה לשפצו.

על פי ההסכם שהושג בין הצדדים, עובדי המלון שהעסקתם תסתיים יקבלו פיצויים מעבר לקבוע בחוק, ובהתאם למשך עבודתם במלון. כך, עובדים עד ותק של שנתיים יקבלו תוספת בגובה משכורת אחת בנוסף לזכויות המוסדרות בחוק, עובדים עם ותק של שנתיים עד חמש שנים יקבלו תוספת של שתי משכורות, מחמש עד עשר שנות ותק תוספת של שלוש משכורות ומוותק של עשר עד עשרים שנה – ארבע משכורות. העובדים הוותיקים ביותר, העובדים במלון מזה עשרים שנה ומעלה, יקבלו חמש-שש משכורות.

ההסכם נחתם בין יו"ר ההסתדרות במרחב גליל עליון יונה פרטוק, מזכיר האיגוד המקצועי במרחב משה אברהם, חברי ועד העובדים אלי ממן ומירי ערמון ונציגי הנהלת המלון. יו"ר ההסתדרות במרחב גליל עליון, יונה פרטוק, מסר: "אף על פי שעובדי המלון יאבדו את מקום עבודתם לתקופה ממושכת, אני מברך על כך שהצלחנו להגיע להסכם מול ההנהלה שיבטיח להם זכויות מוגדלות וסיום העסקה בכבוד".

דילוג לתוכן