fbpx

אוחנה וגלבך שותקים- התושבים מבולבלים

אוחנה וגלבך שותקים, התושבים מבולבלים

48 שעות אחרי המהפך בצפת ושני המתמודדים על תפקיד ראשות העיר שותקים. תושבי צפת שכבר התרגלו לעדכונים שוטפים בסגנון המוכר לאילן שוחט מבולבלים, חלקם כועסים: "אוחנה וגלבך חושבים שאנחנו בובות על חוט ושוכחים לדבר איתנו"
היום שאחרי עידן שוחט, צפת בכאוס. על פי המידע הזורם ברשתות החברתיות וקבוצות הוואטסאפ נראה כי תם עידן ההצבעה השבטית. תומכים של ש"ס מתנגדים להסכם עם שוקי אוחנה. עשרות תומכים של שוחט נדדו למחנה גלבך.


שוקי אוחנה צריך להתרגל לקצב המטורף של צפת ולזכור כי עליו לדבר עם התושבים, אחרת במידה ויוכתר כראש עיר, הוא לא יזכה לשבוע של חסד. "השמועות אומרות ששוקי סגר עם כל החרדים. אני רוצה לדעת איך סגר ומה פרטי ההסכם. אנחנו לא בובות ואם אוחנה מכר את צפת לחרדים, אולי עדיף לי כבר ראש עיר חרדי שייתן לחילונים יותר ממה שקיבלו בעבר".
תושב מקומי הנמנה עם מחנה ש"ס כתב: " התנועה חושבת על הטווח הקרוב ועל הנקודות שהיא תצבור משוקי במקרה ויעלה לראשות, אבל היא בוגדת בבוחר , ואם היא תצא למהלך כזה ,ש"ס לא תעבור את אחוז החסימה בבחירות הבאות, אז מישהו שם צריך לעשות חושבים עד כמה רחוק מסתכלים. ובמאמר המוסגר , הקודקודים של שס יכולים לסגור עם שוקי עד מחר, אבל אנחנו עם גלבך".
תומכי גלבך הגיבו על חרושת השמועות כי מתנהל משא ומתן בין גלבך לשוקי: "תומכי נחמן גלבך. כולנו מתאספים בשעה 21:00 ברחבת השוק לדון בדחיפות בענייני השעה. לא ניתן לפוליטיקאי כזה או אחר לשטות בנו בשביל אינטרסים פרטיים".
כעת השאלה, מי מהמועמדים יצא לציבור ראשון ויאמר את דברו. דבר אחד בטוח, תושבי צפת מבולבלים, קולות זולגים ממחנה אחד לאחר ובהיעדר מידע רשמי ומסודר, תוהו ובוהו משתלט על העיר.

דילוג לתוכן