fbpx

פגישת עבודה ראשונה : אוחנה ושמחון סיכמו על שיתוף פעולה

ערב כניסתו לתפקיד ראש עיריית צפת, קיים שוקי אוחנה פגישת עבודה ראשונה  עם גורמים מקצועיים במחוז הצפוני. אוחנה שהצהיר לאורך כל הדרך כי בכוונתו לחזק ולהרחיב באופן משמעותי את פעילות מחלקת החינוך בצפת החליט כי פגישה זו תעסוק בסוגיית החינוך ונועד עם מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון.

במהלך הפגישה בה השתתף גם מנהל מחלקת החינוך בעיריית צפת מוטי כהן,פרס אוחנה את משנתו לפיתוח וקידום החינוך בצפת, הן בחינוך הפורמאלי והן בחינוך הבלתי פורמאלי. ראש עיריית צפת הציג בפני מנהלת המחוז את חזונו ליצירת מערכת 'מבוקר עד ערב' שתייצר חיבור בין הפעילות הבית ספרית לפעילויות העשרה, תוכנית לחיזוק מקצועות הליבה- אנגלית ומתמטיקה למצוינות בתעודת הבגרות וכן טיפול מעמיק ויסודי בחינוך המיוחד בעיר.

כמו כן העלה אוחנה סוגיות  בוערות כגון- יום לימודים ארוך עד כיתה ו', שדרוג מצבם הפיזי של מוסדות החינוך ברחבי העיר לרבות שיפוץ ובניית מבנים חדשים, חיזוק מערכת החינוך בקרב המגזר החרדי, הרחבת פעילות תנועות הנוער והפעילות הבלתי פורמאלית.

מנהלת המחוז ציינה כי תבחן את הנושאים וכי היא מברכת על כך שבראשות עיריית צפת עומד ראש עיר עם תפיסה חינוכית נרחבת, המציב את החינוך בצפת בראש סדר העדיפויות. כמו כן השניים סיכמו כי  מנהלת המחוז תגיע לסיור ופגישת עבודה נוספת בעיר צפת בשבועות הקרובים.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה אמר לאחר הפגישה: "שמחתי לפגוש את מנהלת המחוז ולמצוא אוזן קשבת  ונכונות לסייע ולקדם את החינוך בצפת. כאשר אנחנו מדברים על עתיד ילדנו אנחנו מדברים על מערכת חינוך חזקה ומגוונת המעניקה מענה לכלל המגזרים בעיר ושואפת למצוינות. קיימת חשיבות רבה ליצירת מערכת הכוללת פעילות העשרה וחינוך גם בשעות אחר הצהריים ואנו נדאג שמערכת החינוך בצפת תעניק מענה איכותי מקסימאלי".

דילוג לתוכן