fbpx

עמית סופר: "אנו מברכים את השר אריאל שמקדם החלטת ממשלה שתסייע ליישובים החקלאיים במועצות האזוריות בצפון"

שר החקלאות ופיתוח הכפר אורי אריאל קיים הבוקר (רביעי) פגישה בלשכתו עם ראשי מועצות מהצפון, ראש מועצת מרום גליל, עמית סופר וראש מועצה מעלה יוסף שמעון גואטה. במהלך הישיבה, דנו בנושאים קריטיים לאיזור הצפון כמו המחסור במים לחקלאות, ענפי החקלאות השונים והמצב הביטחוני הרגיש. 

השר, אורי אריאל: "קיימנו היום ישיבה כיצד לחזק את תושבי הצפון שנמצאים בחזית, הציונים האמיתיים. במהלך הפגישה הוחלט להניח הצעת מחליטים הנוגעת למשרד החקלאות ופיתוח הכפר בנושא אמצעי ייצור חקלאיים, ענף הלול וענפים נוספים. עם תום הישיבה שיגרתי מכתב לראש הממשלה ושר הביטחון, ח"כ בנימין נתניהו על מנת שיפעל שהצעת המחליטים תכלול משרדים נוספים. אנו עם האזרחים בצפון ועם החקלאים בצפון. חיזקו ואימצו!"

ראש מועצה אזורית מרום הגליל, עמית סופר: "אנו מברכים את שר החקלאות שמקדם החלטת ממשלה שתסייע ליישובים החקלאיים במועצות האזוריות בצפון. אין ספק שהאתגרים הכלכליים של החקלאים בשילוב עם האתגר הביטחוני מחייבים השקעה משמעותית וממוקדת. נמשיך בשיתוף הפעולה הפורה למען חקלאיי הגליל".

ראש מועצה אזורית מעלה יוסף, שמעון גואטה: "אני מודה לשר על היענותו הכנה לסייע לתושבי הצפון בכלל ולחקלאי הצפון בפרט. תושבי האזור שלנו מתפרנסים מחקלאות, וכל מהלך כלכלי ובטחוני בשטחנו משפיע רבות על התפתחות הענפים המובילים. כולי תקווה שהצעתו של השר תסייע בעידוד רוחם והצלחתם של החקלאים".

דילוג לתוכן