fbpx

בן שמואלי וחצור מוכנים למשחק העונה מול המוליכה סכנין

שבוע לפני משחק העונה, ניצחונות למוליכת הליגה, צעירי סכנין ולדולקת אחריה, מ.ס. חצור. ביום שישי ייפגשו הקבוצות למשחק ראש בראש במגרש בטובא. סכנין המוליכה עם 30 נקודות מול המארחת השנייה בטבלה,חצור -27 נקודות. במשחקים שנערכו במחזור האחרון, חצור ניצחה בנחף את בני בענה, 1:0 וסכנין בדוחא על כפר סמיע,0:3.

צילום: דף הפייסבוק של בן שמואלי.

האורחת מסכנין עם מאזן מושלם של 10 ניצחונות וללא הפסד, כבשה עד כה 38 שערים וספגה שער בודד. בקבוצה משחקים שחקנים שגדלו במחלקת הנוער של בני סכנין, כולל מלך שערי הקבוצה, אמיר טרביה. מאמנה רזק גנאים של הקבוצה אף אימן במחלקת הנוער והילדים בבני סכנין.  במחזור האחרון, הביסה, סכנין במשחק בין הבלתי מנוצחות את כפר סמיע,0:3 והרחיקה אותה מהפסגה מרחק של 7 נקודות. 

אין ספק שלקבוצתו של מאמן חצור טל אסור מצפה משחק לא קל. יחסי הכוחות הם דווקא לטובת חצור, מלבד יתרון הביתיות, משחקים בה שחקנים עם ניסיון רב וצעירים מוכשרים. בשער הקבוצה, אושרי לוי על תקן המבוגר האחראי שמאז שהצטרף לשורותיה רשמה חצור, שבעה ניצחונות רצופים.  ניסיון רב גם לישראל דרור, מאור בן לולו, שחק דהאן, נתי גולני, איליה זאיקה ומלך שערי הקבוצה, יאיר שריקי. בחלק הכשרוני, אפשר למצוא את, עמית פלכטמן, אוראל אטיאס, לירון כהן, מאי מלול (מלך שערי הליגה בנוער 2017), שי אלון, ערן אלול, שלומי אסרף, גילי שושן ובן שמואלי שכבש את השער הבודד עם שריקת הסיום של המחצית הראשונה. שער יקר שהקנה ניצחון חשוב על בני בענה, 1:0. הנהלת חצור, רואה בחשיבות רבה את נוכחות הקהל המקומי וקוראת לאוהדים להגיע למשחק לתמוך.

הפסד רביעי ברציפות להפועל מרום הגליל. קבוצתו של משה שלי, הפסידה בשעב לקבוצה המקומית,0:2. באמצע השבוע תנסה הקבוצה להתאושש כשתארח את הפועל נהריה למשחק השלמה. 

דילוג לתוכן