fbpx

עמית סופר נבחר לשמש כיו"ר פארק דלתון – החליף את בן מובחר

מאז נכנס לתפקידו כיו"ר פארק תעשייה דלתון לפני 10 שנים הפעיל ראש מועצת מבואות החרמון בני בן מובחר את קשריו וכישוריו לטובת הרחבת הפעילות בפארק.

בן- מובחר זיהה את הפוטנציאל התיירותי באזור ואת ריבוי היקבים ויזם בתמיכתם של ראשי הרשויות בפארק את רעיון "חבל כרמים". הרעיון להפוך את האזור לחבל ארץ שאנשיו התיירנים יעסקו בתחום היין וסביב זה לפתח פסטיבלים ופעילות סביב היין. בן מובחר רואה בכך תרומה לפרנסתם של התיירנים.

הנהלת הפארק איחלה לבני תודה גדולה על תרומתו לאזור ולפארק ולקידום נושא התעסוקה עוד איחלה ההנהלה הצלחה בהמשך דרכו בפעילות הציבורית העניפה באזור. יו"ר פארק דלתון הנכנס ראש המועצה האזורית מרום הגליל עמית סופר בירך את ראש המועצה בן מובחר והודה לו על שנים של עשייה למען הגדלת התעסוקה באזור במסגרת הפעילות בפארק ועל שיתוף הפעולה הפורה והלא ברור מאליו של ראשי הרשויות השותפות בפארק דלתון.

יו"ר פארק תעשייה דלתון היוצא ראש המועצה האזורית מבואות החרמון , בני בן מובחר , איחל לעמית הצלחה עם מינויו לתפקיד . הודה לראשי הרשויות ולחברי הנהלת הפארק ובראשם למנכ"ל הפארק , ללו וילנסקי על שיתוף הפעולה ועל עשייתו הרבה של ללו.

דילוג לתוכן