fbpx

חגיגות סוף השנה: שוטרי המחוז הצפוני – יתפרשו באזורי הבילוי והאלכוהול

משטרת ישראל השלימה את היערכותה לחגיגות סוף השנה שיחלו היום (שני) בערב. יום בלילה. אלפי שוטרים, לוחמי משמר הגבול ומתנדבי המשטרה, צפויים להתפרס בצירים הראשיים, באזורי מוקדי הבילוי המרכזיים ובמקומות הומי קהל בכל רחבי מחוז צפון.

היערכות המשטרה צפויה להתמקד בשלוש משימות עיקריות: אבטחת החוגגים במעגלי אבטחה רחבים, שמירה על הסדר הציבורי תוך מניעה ואכיפת פשיעה על כלל גווניה ומיקוד פעילות הסברה ואכיפה בתחום התנועה בדגש כל אכיפת עבירות תנועה מסכנות חיים, בריונות בכביש ונהיגה בשכרות, זאת למען בטחונם של כלל משתמשי הדרך. בתוך כך, המשטרה תפעל באפס סובלנות כלפי גילויי אלימות ומעשי בריונות באשר הם.

ליל תחילת השנה האזרחית החדשה, מתאפיין בתנועה ערה בכבישים, בפרט של מבלים הפוקדים את אתרי הבילוי ברחבי הארץ. צעירים רבים יוצאים לבלות תוך שתייה מרובה של אלכוהול. נדגיש כי השילוב של שתיית אלכוהול ונהיגה- מהווה סיכון ממשי לחיי אדם וגורם מרכזי לתאונות דרכים קטלניות. משטרת ישראל תפעל לאיתור ואכיפה נחושה כנגד נהגים אלו, במטרה למנוע את התאונה הבאה ובכדי שכולם יחזרו הביתה בשלום.

שוטרי ומתנדבי התנועה של משטרת ישראל יתפרסו בכוחות מתוגברים בצירים העירוניים והבינעירוניים, בכדי לכוון, להסדיר ולאכוף את חוקי התעבורה, בין היתר ע״י פעילות אכיפה ממוקדת, תוך שימוש במחסומים ועמדות בדיקה מדלגות כנגד נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים, ובמטרה לאתר ולהוריד מהכביש נהגים השרויים בגילופין ומסכנים את שלום ציבור ואת כל משתמשי הדרך.

דילוג לתוכן