fbpx

בצפת מאמינים שאפשר לסיים במקום השני – הקבוצה תצא למחנה אימונים

"הגרלת משחקי הבית בסיבוב השני בליגה הארצית מיטיבה עמנו ואם נדע לנצל את יתרון הביתיות בשלושת משחקי הבית הקרובים, אנחנו בדרך הנכונה לסיים בפליאוף", כך אמר לכתבנו יו"ר, קבוצת מ.ס. דניאל צפת עם צאת הקבוצה לפגרה.

צפת שסיימה את הסיבוב הראשון במקום החמישי עם מאזן של 7 ניצחונות ו-4 הפסדים, מודעת לכך שבמידה ותסיים את העונה במיקום זהה, לא תעפיל למשחקי הפליאוף המובילים לליגה הלאומית. מוליכת הליגה, הפועל עכו שסיימה את העונה עם מאזן מושלם של 11 ניצחונות וללא הפסד, נמצאת רגל וחצי בפליאוף. עכו עם תקציב ענק ורכש איכותי לא מוכנה להתפשר על פחות מעלייה ללאומית. על שלושת הכרטיסים הנותרים לפליאוף, מתמודדים, מגדל העמק, רמת השרון, כפר קאסם וצפת.

אצל חניכיו של המאמן שלום (פופי) חדד רואים בחשיבות רבה להמשך המאבקים את ארבעת המשחקים הקרובים. שלושה מתוף ארבעת המשחקים הקרובים ייערכו באולמה הביתי. 8 נקודות בארבעת המחזורים הקרובים יציבו חזק את צפת בצמרת לקראת ההמשך. כבר במחזור הפתיחה של הסיבוב השני תארח צפת את השנייה בטבלה, הפועל מגדל העמק. שבוע לאחר מכן, צפת תתארח בביאליק מהתחתית. צפת תשוב לאולם הפיס לשני משחקי בית משמעותיים ברצף, מול כרמיאל לדרבי גלילי וכפר קאסם הפתעת הסיבוב המדורגת במקום הרביעי עם נקודת ליגה יותר מצפת.

במחזור ה-16 תתארח צפת בעמק חפר ולאחר מכן תארח את נועלת הטבלה, כפר יונה. במחזור ה-18 תצא לחדרה ושבוע לאחר מכן תארח למשחק גורלי את א.ס. רמת השרון הנאבקת אף היא על כרטיס לפליאוף. במחזור ה-20 תתארח אצל מעלות הנחשבת ככבשה שחורה והייתה היחידה שניצחה את צפת במבצרה בצפת. את משחקה הביתי האחרון בליגה, תנעל צפת מול עכו החזקה. מחזור הנעילה יפגיש את צפת בנצרת עלית מול הפועל המקומית. בצפת מאמינים שאפשר לסיים במקום השני שאמור להעניק יתרון ביתיות בפליאוף.

צפת תצא ביום שישי למחנה גיבוש בכפר בלום ולאחר מכן תיערך לפתיחת הסיבוב השני. את מחזור הנעילה של הסיבוב הראשון שנערך בראשית השבוע, סיימה צפת בניצחון מרשים על הפועל נצרת עלית, 82:99.

דילוג לתוכן