fbpx

מעצר עד תום ההליכים נגד תושב צפת על הצתת הרכב של אביה של בת זוגתו

חוקרי משטרת ישראל סיימו את מלאכת איסוף הראיות כנגד נאשם בן 30 תושב צפת אשר הצית את הרכב של אביה של בת זוגתו לאחר שזו סירבה לדבר איתו.

מכתב האישום עולה כי תאריך 27.1.19 סמוך לשעה 05:00 לפנות בוקר התקבלה תלונה בתחנת המשטרה בצפת על הצתה של רכב בבעלות גבר בשנות ה-50. חוקרי משטרת ישראל הגיעו למקום אספו ממצאים ופתחו בחקירה. במהלך החקירה עלה שמו של הנאשם כחשוד במעשה לאחר שקודם לכן סמוך לשעה 02:00 לפנות בוקר הוא הגיע לבית קפה בו ישבה חברתו לשעבר צעירה בשנות ה-20 לחייה.

הנאשם שלח לה הודעה וביקש ממנה לצאת החוצה לשוחח איתו אך זו סירבה, הנאשם אף נכנס לבית הקפה ישב בקרבתה ושוב ניסה לשוחח עימה אך הצעירה סירבה בכל תוקף ועזבה את המקום. הנאשם יצא אחרי הצעירה הרימה בכוח לקח אותה הצידה ובשלב מסויים אף נגח בה בראשה ועזב את המקום.

במסגרת החקירה עלה גם כי הנאשם נהג לאיים על הצעירה ולהפחידה : את תצטערי על היום שנולדת אני נשבע לך … "אני אפוצץ אותך מכות שיהיו גם סימנים איך אני איתך"…" אני רוצח אותך ברגע שאני רואה אותך ואני שורף את הבית שלך… ". כשהודיעה הצעירה לנאשם כי היא נפרדת ממנו הוא כעס על החלטה זו ואיומיו כלפיה הסלימו והוא אף איים עליה כי יפגע גם באביה: "נשבע לך אני שורף את האוטו ואני דוקר את אבא שלך גם.

עם התפתחות החקירה החוקרים איתרו עד שהיה נוכח למעשה ההצתה, ובהמשך בחקירה מתוחכמת תוך שימוש באמצעים טכנולוגים הצליחו החוקרים לגבש תשתית ראיתית כנגד הנאשם בגין הצתה תקיפת בת זוג ואיומים ופרקליטות מחוז צפון הגישו כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בבית משפט המחוזי בנצרת.

דילוג לתוכן