fbpx

משווקים את צפת והאירוויזיון לסוכני תיירות מהעולם

תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM ה-25 נפתחה באקספו תל אביב בהשתתפות ראש עיריית תל-אביב-יפו, רון חולדאי, שר התיירות יריב לוין ומנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי. תערוכת התיירות הבינלאומית IMTM ה-25 נפתחה היום באקספו תל אביב בהשתתפות ראש עיריית תל-אביב-יפו, רון חולדאי, שר התיירות יריב לוין ומנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי.

מאות סוכני תיירות מכל העולם משתתפים בתערוכה היוקרתית IMTM שנועדה לקדם את התיירות הנכנסת, תיירות הפנים והתיירות היוצאת, ובעיקר נועד לחזק את שיתוף הפעולה בין גופי התיירות בישראל ומחוצה לה.

תחרות האירווזיון שתערך בתל אביב מככבת השנה בתערוכה. רבים רוצים לתפוס טרמפ על אלפי התיירים שאמורים להגיע ארצה באותם ימים. העיר צפת זוכה אף היא להתעניינות מרובה ורבים מסוכני בנסיעות מבקרים בדוכן ומתרשמים מהאטרקציות שיש לעיר להציע. ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה. : ״יש בצפת פוטנציאל תיירותי עצום, יחד עם ממשלת ישראל נממש את הפוטנציאל ונהפוך את צפת לבירת התיירות של מדינת ישראל״.

שר התיירות לוין, התרשם מדוכן התיירות הצפתי: ״אני שמח לבקר בדוכן של צפת המביא חלק מהאושר העצום שיש בצפת- פוטנציאל תיירותי עולמי. עם ההובלה של ראש העיר שוקי אוחנה נשים את צפת בגדול במפת התיירות, נשקם את התשתיות ונסייע בשיווק הדרוש. צפת הולכת להיות בראש סדר העדיפויות של מדינת ישראל״ .

דילוג לתוכן