fbpx

מדעניות העתיד: תלמידות מאולפנת אמי"ת בצפת העפילו לגמר תחרות ארצית במדע

בתחרות "מדענים ומפתחים צעירים 2019" שייערך בחודש מרץ במוזיאון המדע בירושלים בהשתתפות שר המדע, אופיר אוקוניס, ייטלו חלק תלמידות מצפת שיציגו את עבודות הגמר עליו שקדו רבות.

את צפת ייצגו בתחרות היוקרתית, אושרת חניה ופרחאל ישראל, תלמידות כיתה י"ב באולפנת "אמי"ת" בצפת. התלמידות בליווי מלא של המורה למדעים, חנה כהן עלו לגמר ביחד עם מתחרים לאחר שגברו על מאות מתחרים מרחבי הארץ אשר ערכו עבודות חקר מדעיות ברמה של 5 יחידות לימוד ועברו מספר שלבים של הערכה וסינון.

הזוכים בתחרות ייצגו את מדינת ישראל בתחרות בין לאומית למדענים צעירים מכל רחבי העולם. יפה שמש-פרג'ון, מנהלת אמי"ת בנות צפת, ברכה את התלמידות על ההישג: "שאיפתנו היא לקדם כל תלמידה ותלמידה למיצוי יכולותיהן בכל תחומי המדע והדעת. אנו בטוחים כי נכונה לתלמידותינו הצלחה בהמשך התחרות ובהמשך דרכן האקדמאית".

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה המשמש גם כיו"ר מחלקת החינוך בעיר: "אני מברך את אושרת ופרחאל על ההישג המרשים- העפלה לגמר הארצי בתחרות החשובה ומאחל להן בהצלחה בהמשך הדרך. אנו פועלים יחד עם משרד המדע להרחבת תוכניות מדעיות במוסדות החינוך בעיר על מנת שבעתיד נזכה לראות תלמידים ותלמידות נוספים שיביאו כבוד לעיר ויגיעו להישגים נכבדים כמו אושרת ופרחאל".

דילוג לתוכן