fbpx

פורטנייט, בית הנייר ואסתר המלכה לצפת – העדלאידע חוזרת לעיר

תהלוכת העדלאידע, חוזרת לרחובות העיר צפת לאחר שנים של הפסקה. ראש עיריית צפת שוקי אוחנה שהחל מכניסתו לעיר הנחה לקיים פעילות תרבותית לאורך השנה, הורה כשלב ראשון על החזרת העדלאידע לצפת!

בעיריית צפת מסבירים כי פעם אחת בלבד במהלך השנים האחרונות התקיימה עדלאידע בצפת, מה שאילץ את ילדי העיר לנדוד לערים אחרות. העדלאידע תתקיים ביום שלישי,  בהשתתפות בתי הספר היסודי והחטיבות. בין היתר תתקיים תהלוכה ססגונית שתצא מרחבת השוק העירוני, לעבר התחנה המרכזית, מכללת צפת, המדרחוב, מרכז צליל ותסתיים בסראיה. לאורך התהלוכה יוצבו דוכנים רבים, דוכני מזון, חלוקת ממתקים, עגלות מקושטות של מוסדות החינוך השונים וכ-20 בובות ענק יפוזרו לאורך העיר צפת.

הטרנדים שאמורים לככב בפורים 2019 יהיו תחפושות של דמויות סדרת הטלוויזיה הפופולארית בית הנייר עם מסכות סלבדור דאלי וסרבלים אדומים של כוכבי הסדרה. כמו כן יככבו דמויות ממשחקי פורטנייט ולצידם הדמויות המסורתיות של אסתר המלכה ומרדכי היהודי.

לאחר התהלוכה יתקיים מופע מרכזי וחגיגי ברחבת בניין עיריית צפת, של כוכב הנוער יהונתן מרגי- זמר ויוצר שכיכב בעונה החמישית של 'הכוכב הבא לאירוויזיון', המוכר גם כחבר הקבוע של נועה קירל.

בשושן פורים, יום שישי- 22.3 החל מהשעה 10:00 יתקיימו שלל אטרקציות לכל המשפחה לאורך רחוב ירושלים. על פי התוכנית יתקיים מופע של "קרקס ריאקשן" המפורסם, יתקיימו סדנאות לכל המשפחה, שלל אטרקציות ופעילויות, מתנפחים ובובות ענק. ראוי לציין כי ראש עיריית צפת שוקי אוחנה החליט כי כל מופעי פורים יהיו בחינם לרווחת תושבי העיר. לדבריו: "לאחר שנים רבות אני שמח להודיע שהנחתי להחזיר לעיר את תהלוכת העדלאידע- החלטה משמעותית, כחלק מפעילות הרשות להרחבת היצע התרבות והפנאי בעיר ובמטרה לאפשר לילדי ותושבי העיר להנות משלל אטרקציות ופעילויות. בכוונתי לקיים את אירועי פורים לרבות העדלאידע בכל שנה ולהפוך זאת למסורת בצפת. כל האירועים הינם ללא תשלום ופתוחים לקהל הרחב.

דילוג לתוכן