fbpx

לדרבי גליל משלו: גליל עליון הפתיעה עם תיקו מול איתוראן ק"ש

לראשונה נערך דרבי אזורי של גליל עליון בליגת ילדים ב' של ההתאחדות לכדורגל. מועדון הכדורגל הפועל גליל עליון אירחה במחזור האחרון בכפר בלום, את איתוראן קריית שמונה, החזקה.

צילום. שיפי מתיתיהו.

לאחר שני שלישים (המשחק נמשך 75 דק ב 3 שלישים) ומשחק צמוד ומותח, היתה התוצאה מאופסת. בתחילת השליש האחרון עלתה ק"ש ליתרון. ילדי גליל עליון, לא נבהלו, השוו את התוצאה והשלימו מהפך, 2-1. שניות אחרונות לסיום המשחק, עמוק בתוך תוספת הזמן, פסק השופט על פנדל לק"ש, לשמחתם של האורחים ולאכזבתם של המקומיים. בסיום 2-2 וחלוקת נקודות שווה. מאמן הפועל גליל עליון יגאל הרוש: ״למרות שהיינו ראויים לניצחון, אנחנו שמחים על התוצאה. העובדה שאנחנו חדשים בליגה ומתמודדים כשווים מול מועדונים ותיקים כמו מכבי חיפה, קריית שמונה, הפועל עכו ועוד, זה ההישג הגדול. המשחק הוכיח שיש כדורגל בגליל. ילדים טובים, אווירה מקצוענית, מתח, כל מה שצריך כדי להינות.

עשינו צעד מאוד חשוב בהכרה כי יש אלטרנטיבה לאיתוראן קש. אנחנו מועדון מסודר שמעניק לילדים כל מה שצריך ויותר כדי שיקבלו חינוך לערכים וכלים להצליח בכדורגל״. ביום שישי הקרוב יארחו ילדי הפועל גליל עליון את הפועל חיפה/ רובי שפירא בשעה 14:00 במגרש בכפר בלום.

דילוג לתוכן