fbpx

מיישמים מסקנות -אוחנה מתחייב שפסטיבל הכליזמרים בקיץ הקרוב יהיה האיכותי והמרשים ביותר

צוות ההיגוי שהחל לעבוד לאחרונה על ארגון פסטיבל הכליזמרים שייערך בקיץ בצפת, פועל להפקת פסטיבל בינלאומי שברובו יהיה מושתת על יישום מסקנות מפסטיבלי העבר.

בימים אלו מתמודדים מספר מפיקים על הפקתו של הפסטיבל שיציין השנה 32 להקמתו ע"י ראש העיר, דאז זאב פרל ולא מן הנמנע שיגאל בן דוד (בנדה) שהפיק את הפסטיבל בעשור האחרון יוחלף. בעיריית צפת מציינים כי המטרה הינה להעצים את הפסטיבל ואף לשדרגו מבחינת התוכן והאמנים המופיעים בו. חידוש מרענן שעליו החליט ראש העיר אוחנה – שינוי בתאריך פסטיבל הכליזמרים המסורתי ולציינו באמצע השבוע, בימים שני עד רביעי, ולא כפי שהיה נהוג בעבר- שלישי עד חמישי. מטרת השינוי הינה לחזק את התיירות מייד לאחר תשעה באב ולאפשר לאתרי התיירות בעיר להנות מתפוסות גבוהות גם באמצע השבוע.

ההחלטה על תאריך הפסטיבל נבעה בין היתר מההבנה כי במהלך סופי השבוע קיימות תפוסות גבוהות באתרי התיירות (לינה, אטרקציות, קולינאריה וכו) בצפת ובראשות מעוניינים לחזק את העסקים המקומיים גם באמצע השבוע ולכן הקדימו את פתיחת הפסטיבל ליום שני.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה : "ההחלטה על שינוי ימיי הפסטיבל תסייע לעסקים המקומיים להנות מתפוסות גבוהות גם באמצע השבוע. בימים אלו אנו שוקדים על דרכים לבצע ריענון לפסטיבל בשנתו ה-32 תוך שמירה על המאפיינים הבסיסיים שלו. אני יכול להתחייב שפסטיבל הכליזמרים ה32 יהיה גדול, איכותי ומרשים יותר מתמיד".

דילוג לתוכן