fbpx

אוחנה: "לתושבי הגליל יש אינטרס שנתניהו ימשיך להנהיג את המדינה"

רגע לפני יום הבחירות שייערכו ביום שלישי הקרוב ובשעה שלא כל ראשי העיר מטעם הליכוד מיהרו להתייצב בגלוי לימינו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יצא ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה בקריאה גלויה הצפוני היחיד של מפלגת השלטון- הליכוד, שוקי אוחנה בקריאה לתושבי צפת והגליל להצביע יותר מתמיד עבור מחל.

בנוסף לשקט השורר בצפון מאז מלחמת לבנון השנייה, סבור אוחנה כי הגליל בכלל וצפת בפרט יזכו לרוח גבית משמעותית אם הליכוד ונתניהו ימשיכו להנהיג את המדינה. ״בהמשך לתוכנית הצפון יש כוונה אמיתית להמשיך ולפתח את הגליל. בעשור האחרון נסללו כבישים, הוקמו רכבות, החלו פרויקטים לעידוד תעסוקה וחיזוק הגליל", אמר אוחנה שהוסיף כי בשיחות עם השרים עולה לא פעם סוגיית הצפון ויש התחייבות אמיתית להשקעה אינטנסיבית באזורנו. "אני מציע לתושבים להביט סביב ולראות את נהירת השרים וחברי הכנסת לצפת מרגע ניצחוני בבחירות- עוד לפני ההכרזה על הבחירות. ביקורים אלו אפשרו גיוס תקציבים משמעותיים- אני מתחייב לפעול למען האזור כולו״.

לדבריו של ראש עיריית צפת שוקי אוחנה: ״לתושבי הגליל יש אינטרס שנתניהו ימשיך להנהיג את המדינה כמו כן מדובר במערכת הבחירות מהחשובות לעתידה של מדינת ישראל, בצל המאבק עם איראן בסוריה, הסכם הגרעין, ביסוס ירושלים עם מעבר השגרירויות, ההכרה בגולן ואתגרים רבים נוספים״.

אוחנה סייר ביום רביעי האחרון עם שר התחבורה ישראל כץ בשוק העירוני ובשיחות עם התושבים ציין כי הפעם האחרונה של צפת היה ראש עיר ממפלגת הליכוד הייתה לפני 20 שנים כאשר יוסי עוז נבחרת לתפקיד ראש העיר. השר כץ מצידו הבטיח להמשיך ולסייע לעיר צפת כפי שעושה מאז בחירתו של אוחנה לתפקיד.

באשר למשמעות מבחינת צפת במידה ומפלגה אחרת תנצח את הבחירות אמר אוחנה: ״ אני לא מאמין שתהיה סיטואציה כזו אך אדע לפעול ולקדם את האינטרסים של צפת מול כל ממשלה שתיבחר. אירחנו שרים מכולנו ומפלגות נוספות ולא רק מהליכוד. המטרה שלי- לאשר מייד אחרי הבחירות הצעת מחליטים של ממשלת ישראל לגיוס מאות מיליונים לפיתוח צפת, מדובר בתקציב משמעותי שיקפיץ את צפת קדימה ויאפשר לנו לממש את החזון והתוכניות״.

דילוג לתוכן