fbpx

מבחן השכנות: טובא מארחת את חצור – המנצחת תהיה קרובה להעפיל לליגה ב'

יום לפני קיום הבחירות לכנסת ייערך במגרש בטובא (שני -15:00) משחק מכריע לגבי הזהות של הקבוצה שתתמודד ביום שישי הבא על כרטיס העליה לליגה ב'. המשחק הגורלי שמעורר עניין בכל האזור יפגיש את בני טובא מול מ.ס חצור.

בטובא לא מוכנים להפסיד את ההזדמנות.

טובא וחצור שסימנו בתחילת העונה כמטרה את המקום הראשון על מנת להעפיל ליגה, הפסידו את העלייה דרך רשות הטבלה לצעירי סכנין ויצטרכו להיאבק על העלייה דרך משחק מבחן מכריע. המנצחת במשחק שייערך בטובא בגלל שהקבוצה המקומית סיימה במקום השני הוא עדיין לא יביא את המנצחת אל ליגה ב', אך יביא אותה משחק אחד מהעלייה. ביום שישי הבא ייערך בטובא או בחצור (תלוי במנצחת) משחק מול המנצחת בגליל תחתון. לטובא וחצור מאזן נקודות טוב יותר מהקבוצות מגליל תחתון לכן הביתיות תישאר באזורינו.

המאמן טל אסור מקווה לרשום עליה.

ההערכות למשחק אצל הקבוצות היא גבוהה. אצל המאמנים, פכרי עסקאלה (טובא) וטל אסור הדריכות בעיצומה. שני המפגשים בין הקבוצות בליגה יסתיימו בניצחון לכל קבוצה. למרות היותם ישובים שכנים ויחסי מסחר ועבודה טובים – בכל מה שקשור לכדורגל אין אהבה גדולה בין המועדונים. כל קבוצה רוצה לרצות את קהל אוהדיה חוגגים בסיום המשחק בצוותא עם הנהלת טובא בראשות נאסר הייב והנהלת חצור בראשות מוטי עייש. סגל השחקנים של הקבוצות הוא איכותי והקבוצות ייראו ככישלון אי העפלה בתום העונה המסקרנת לליגה ב'.

לא חשוב הגיל העיקר היכולת

המשחק אכן מבטיח רבות כשבכל קבוצה ניצב שוער עתיר ניסיון שנחשבים כקבלני עליות. בשערה של טובא, אייל וקראט החוגג בימים אלה את יום הולדתו ה-46 מנגד אושרי לוי הצעיר בשנה. לחצור ההתקפה הטובה של הליגה עם 87 שערים ב-23 משחקים תודות למלך שערי הלינה, יאיר שריקי עם 27 כיבושים כשעזר לצידו, בן שמואלי (14 שערים),נתי גולני ואיליה זאיקה -13 כ"א. את טובא שכבשה במהלך העונה 67 שערים מוליך פאדי בדארני שהצטרף במהלך העונה משעב עם 19 שערים ב-14 בלבד.

לצד היריבות בין הקבוצות למרות שכל צד מחזיק שחקנים שעד לא מכבר שיחקו ביחד, מקווים כל הצדדים שהמשחק יהיה הוגן ולא יגלוש לפסים אלימים. במשטרת ישראל לא לוקחים סיכונים ומתכוונים לאבטח את המשחק בכוחות מתוגברים. במשחק שנערך באמצע השבוע, הביסה חצור בנהריה את הפןעל המקומית, 7:0 משערים של: יאיר שריר ונתי גולני צמד כ"א, אושרי לוי (פנדל), איליה זאיקה ומאור בן לולו. ביום שישי ייערך מחזור הנעילה הסדירה של הליגה. חצור תשחק בחוץ בשעב וטובא בבענה.



דילוג לתוכן