fbpx

מפקד עוצבת "חירם", אל"ם מני ליברטי באגרת ברכה לתושבי הצפון: "משימתנו לא תמה"


מפקד עוצבת חירם, אל"ם, מני ליברטי העביר מסר על משימות צה"ל באגרת ברכה לחג הפסח שהוציא לתושבי הצפון." אנו נמצאים כעת בתקופה מלאת עשייה, כשבעיצומה יצאנו למצבע "מגן צפוני" לאיתור מנהרות טרור בגבול לבנון והשמדתן. חשוב לי לפנות אליכם, במיוחד בימים אלו, ולהדגיש שמשימתנו לא תמה", מציין באגרת, אל"ם ליברטי..

עוד מוסיף, מפקד עוצבת חים, באגרת: "אנו כחטיבה ממשיכים לפעול ברגישות ובעיקר בנחישות, ועושים את מירב המאמצים על מנת להבטיח שקט ושגרת חיים תקינה ויציבה בגזרה. במהלך השנתיים האחרונות בהן אני מפקד על עוצבת "חירם", אני זוכה לשיתוף פעולה בלתי רגיל מכם, התושבים. במבצע "מגן צפוני", נוכחנו לחוש פעם נוספת את הרוח הגבית האזרחית- החל מהלוחם בקצה שזוכה למרק חם בעמדה וכלה בדרג המפקדים שזוכה מכם לגיבוי ותמיכה.

לחיצת היד האיתנה והכנה שבינינו היא מכפיל כוח עוצמתי עבורנו, והיא חוזקנו כצבא וכעם. לוחמי ומפקדי הגזרה עושים את מירב המאמצים ביום ובלילה כדי לשמור על ביטחונכם וביטחון משפחותיכם.אני מקווה שבחג הפסח הקרוב תשבו סביב שולחן הסדר מוקפים במשפחותיכם, שתצאו לטייל בנופים המרהיבים שסביבנו ותבלו בחיק חריכם ואהוביכם בנחת. חג שמח!בהערכה רבה, מפקד עוצבת "חירם", אל"ם מני ליברטי .


דילוג לתוכן