fbpx

מפקד עוצבת ברעם:"צאו בחג לטייל בגליל היפה – אנחנו עושים את המירב כדי לשמור על ביטחונכם"

מפקד עובצת "ברעם" בגבול הצפוני, הוציא אגרת לחג העצמאות לתושבי הצפון ובו קריאה לאזרחים לחגוג את עצמאות המדינה בטיולים בגליל בלי חשש.

נוסח האיגרת: תושבי הגליל היקרים,עם כניסתנו אל יום העצמאות, ברצוני לאחל לכל אחד ואחת מכם חג שמח.גם במועדים אלו אנו ממשיכים לבצע את משימתנו נאמנה. ההגנה עליכם, תושבי הצפון, עומדת לנגד ענינו בכל צעד.עוצבת ״ברעם״ מציינת השנה את יום העצמאות עם הישגים מבצעיים מכובדים מאחוריה כשהבולט הוא מבצע ״מגן צפוני״.

המבצע הסיר את איום המנהרות של חיזבאללה ויצר הרתעה שתישמר שנים רבות אל מול הארגון. שמחתי לראות שהקשר בין החטיבה לתושבי הגזרה עמד איתן ואף התהדק לאורך המבצע. עובדה זו מסבה לי, באופן אישי, גאווה גדולה ואני מוקיר לכם תודה.עם כל השמחה שבמכתב זה, אני מוכרח לציין גם את יום הזיכרון ולכבד את אלו שאינם, לאחרונה הוקם במפקדת ״עוצבת ברעם״ מתחם חדש, אשר נועד לשמר את זיכרון חללי העוצבה. אנו חיילי ומפקדי ״עוצבת ברעם״ מצדיעים לנופלים שלנו ביום זה.אבקש מכם, כלל תושבי הצפון, שתנצלו את יום זה ותצאו לטייל בגליל היפה בידיעה שאנחנו עושים את מירב המאמצים כדי לשמור על ביטחונכם. בהערכה רבה,מפקד עוצבת ״ברעם״, אל״ם רועי לוי ".

דילוג לתוכן