fbpx

חניכי מרכז הנוער "מקום בלב" בחצור ערכו תחרות בישול בנוסח "מאסטר שף"

חניכי מרכז הנוער 'מקום בלב' של OU ישראל בחצור, לקחו את תוכנית הריאלטי 'מאסטר שף' והפכו אותה לריאלי מתמיד. כל חניכי מרכז הנוער התחלקו לשלוש קבוצות ויצאו לתחרות בישול כאשר צוות השופטים כלל את מדריכי הסניף וכן את השף ניר כהן ועוזרו אסף ממסעדת בזיליקום בחצור.

החניכים הנרגשים ישבו יחד וגיבשו לאחר דיונים ארוכים את מנותיהם, הכינו רשימת מצרכים מפורטת ומדויקת ויצאו בזריזות לקנות את המצרכים הנדרשים. בעבודת צוות מרשימה ובחיוך גדול החניכים עבדו בלחץ זמנים על מנותיהם. בסוף הזמן שהוקדש למשימה, כאשר החניכים היו עייפים אך מרוצים ממנותיהם הם הגישו לשולחן השופטים שלוש מנות פסטה שונות: אלפרדו, רוזה ומוקרם.

השופטים דיווחו כי הם ליקקו את האצבעות והתקשו להכריע מהי המנה המנצחת. לבסוף הוכרע כי המנה המנצחת הייתה פסטת הרוזה המפנקת. אולי המאסטר שף הבא של ישראל יגיע מחצור? הקבוצה שהכינה את המנה המנצחת זכתה בארוחה במסעדת בזיליקום.

בסיום התחרות כמובן שהתיישבו כולם לאכול את הארוחה הנהדרת שהכינו במו ידיהם. מטרת פעילות זו הייתה לגבש את החניכים, לעבוד איתם בעבודת צוות, משמעת וחשיבה קבוצתית תוך עבודה בסדר וניקיון. רפאל סלאב מנהל 'מקום בלב' בחצור ציין כי: "כיף לראות נערים שמגיעים ביוזמתם ביום העצמאות ומשקיעים ביצירה ויוזמים דברים חדשים. היצירתיות באה לידי ביטוי במנות, החל משלב התכנון ועד לביצוע שלהן. יצרנו אצל הנוער הנפלא תהליך, של עושה ויוצר".

תדהר המנהלת בפועל של מרכז הנוער מקום בלב בחצור הוסיפה כי "קיימנו תחרות מאסטר שף בשיתוף המסעדה המצליחה "בזיליקום" בחצור הגלילית. בין השופטים היה העובד המסור אסף שהגיע במיוחד בכדי להכריז על הזוכות המהוללות".

מרכזי הנוער של ארגון OU ישראל פרוסים ב – 21 ערים בישראל ומצמיחים מנהיגות צעירה קהילתית, ומספקים מענה חברתי, חווייתי וערכי לבני נוער רבים. זאת באמצעות מדריכים מקצועיים ותוכנית שנתית הכוללת חוויות, פעילויות ערכיות, סדנאות צמיחה וחיזוק אישי, טיולים, תוכניות בר ובת מצווה, ושאר פעילויות שונות: התנדבות, חגים, עזרה לקהילה ועוד. הארגון נחשב לארגון היהודי הגדול בעולם כיום, הפרוש על פני 92 מדינות ומאגד כ-1000 קהילות יהודיות אורתודוכסיות באמריקה הצפונית.

דילוג לתוכן