fbpx

נחתמה אמנה לשיתוף פעולה בין קק"ל לעיריית צפת

בעיריית צפת ממשיכים לפעול לחיזוק הקשרים ושיתופי הפעולה במטרה להעצים ולשדרג את השירות לתושב. השבוע נפגש ראש עיריית צפת שוקי אוחנה עם נציגי קק"ל לפגישת עבודה נוספת בהשתתפות מנהל החטיבה לחינוך וקהילה שר-שלום ג'רבי.

במהלך הפגישה העלה ראש העיר סוגיות משמעותיות ליצירת שיתופי פעולה בין הגופים והגברת מעורבות קק"ל בקהילה המקומית בצפת באמצעות הכשרות, קורסים, פעילויות חינוכיות ועשייה בלתי פורמאלית, זאת בהמשך לפגישתו של אוחנה עם יו"ר קק"ל דני עטר.

שר שלום הביע נכונות לקדם את שיתוף הפעולה ולפתח את המיזמים שהציג בפניו ראש העיר,והנחה את גורמי השטח להכניס את הפעילויות החדשות של קק"ל בתחום הנוער לצפת ולהרחיב את התוכניות הקיימות בעיר בתחום.

בתום הפגישה חתמו השניים על אמנה מיוחדת לשיתוף פעולה "מתוך אמונה בכוחות של הנוער להנהיג ולפעול מצהירות בזאת הרשות המקומית באמצעות מוסדות החינוך וקרן קיימת לישראל באמצעות החטיבה לחינוך ולקהילה על שיתוף פעולה חינוכי שמטרותיו – חיזוק הזיקה ותחושת השייכות של בני הנוער לעם ולארץ, הכשרתם של בני הנוער כעתודה למנהיגות חינוכית ערכית, עידוד וטיפוח הקשר בין האדם לסביבה בשמירה על הקיים למען הדורות הבאים, חיבור החניכים להיסטוריה ומורשת העם היהודי" נכתב באמנה. הפעילות מבוססת על פעילויות חינוכיות ערכיות, טיולים, סיורים בנוף הפתוח, פעילות בלתי פורמאלית וכדומה.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה: "אני רואה בקק"ל כשותפה משמעותית של עיריית צפת ושמח לחתום על אמנה חשובה זו למען תושבי העיר צפת. נמשיך לפעול יד ביד- עיריית צפת וקק"ל לפיתוח מיזמים ותוכניות לרווחת תושבי צפת".

דילוג לתוכן