fbpx

שלומי בן נון המנכ"ל החדש במכללה האקדמית בצפת – הר נוי נפרד אחרי עשור

"אני נפרד היום בגאווה, בסיפוק, בצער, וגם בשמחה מהמכללה. הגעתי למכללה משורה ארוכה של תפקידים בכירים בשירות הציבורי ובמגזר השלישי. אני יכול לציין שהתפקיד כמנכ"ל המכללה האקדמית צפת הוא המאתגר ביותר שנהניתי בו מכל התפקידים הקודמים שמילאתי". כך סיכם שמואל הר נוי את דבריו המרגשים באירוע הפרידה מהמכללה האקדמית צפת.

אהרן קלרמן, נשיא המכללה, עבד עם שמואל הר נוי, בשתי תקופות כהונתו כנשיא המכללה. "משמעותה של הפרידה ממך היא שאתה משאיר אחריך מקום עבודה שהוא ארגון של אנשים, הרבה אנשים, שניבנו ממך ובזכותך, ועימם מקום שניבנה, פיסית וארגונית, על ידך ובזכותך. העשור שלך במכללה המסתיים עתה, הותיר בה ללא ספק חותם אדיר ורב מימדים".

שלומי בן נון, המנכ"ל הנבחר של המכללה האקדמית צפת "שמוליק, תודה על העברת תפקיד בצורה מלאה ושיטתית. הכרתי אדם מקצוען אמיתי, שאוהב את המכללה ושאב ממנה כוחות והיא ממנו. אתה משאיר מכללה חברתית מתפתחת וגדלה המתוכננת להצטייד במיטב הטכנולוגיות הלימודיות".  בן נון עד לאחרונה מרצה ומנהל המכינות במכללה האקדמית עמק יזרעאל.

לאירוע הוזמנו והגיעו בני משפחתו של הר נוי בהם רעייתו חוה, ורבים שליוו והיו שותפים שלו בעשר השנים האחרונות בהן כיהן כמנכ"ל: שוקי אוחנה ראש עיריית צפת, חברי חבר הנאמנים, הועד המנהל, נשיא המכללה, סגני נשיא, סמנכ"לים, מנהלים, עובדים תורמים, נציגי גופים שונים ואנשי מקצוע המעורבים היום בבניית המרכז להוראה רפואית, אישי ציבור, תושבים, נציגי הקהילה החרדית בעיר ורבים נוספים. 

כל הנוכחים הגיעו לכבד את הר נוי, איש עשייה שהתווה את דרכה של המכללה בעשר השנים האחרונות בתחומים של התפתחות פיזית, אקדמית וחברתית, יחד עם נשיאי המכללה שכיהנו בתקופה זו, חברי חבר הנאמנים והועד המנהל. כל המברכים ללא יוצא מן הכלל, ברכו גם את שלומי בן נון, המנכ"ל הנכנס ואיחלו לו הצלחה בתפקידו החדש והמאתגר.

איציק צאיג, יליד צפת המכהן היום כיו"ר חבר הנאמנים "שמוליק הוא איש של תשוקה בלתי פוסקת לרעיון המכללה ולהגשמתו. לא מתוקף תפקידו בלבד אלא מתוקף אמונתו ברעיון, באהבתו לצפת ומתוך הערכה למקומה ההיסטורי בחיי העם והמדינה. עו"ד אריה הרמלין יו"ר ועד מנהל "קצרה היריעה לפרט את כל פעילות המכללה בעשור האחרון. נוכח תרומתך למכללה מגיעות לך כל הברכות והאהבה הגדולה לה אתה זוכה מסגל המכללה, והאנשים שעבדו במחיצתך".

שוקי אוחנה  ראש עירית צפת "מאז שנבחרתי לתפקידי מה שבלט לעיניי הוא השתתפותך ומעורבותך כמנכ"ל המכללה בכל האירועים העירוניים ובתרומת המכללה לפעילויות הקהילתיות בעיר. מהיום הראשון בו נפגשנו, הרגשתי שהמכללה שותפה מלאה למינוף העיר וקשרים אלה ימשיכו גם בעתיד". 

יהודה עוז, סמנכ"ל כספים וחשב המכללה, המחיש בדבריו  את תרומתו של שמוליק הר נוי למכללה בעשור האחרון "הכפלנו את תקציב המכללה, את מספר החוגים העצמאיים לתואר ראשון, את שטח הבינוי במכללה, את שטח המקרקעין, את מספר העובדים של המכללה, כמות הסטודנטים הלומדים לתואר ראשון גדלה ב-1000 סטודנטים, גידול וקידום הסגל האקדמי הבכיר, ובנוסף, תכניות לימוד ובינוי בשלבי התקדמות שונים. אני בטוח שאנו צוות העובדים במכללה לא נאכזב גם בהמשך". 

שי סרוגו, סמנכ"ל מנהל אקדמי שהנחה את האירוע: "במהלך השנים חי שמוליק את הנעשה במכללה (ביום ובלילה…) תוך שהוא סוחף אחריו את כלל המנהלים והעובדים. מעבר לעשייה האינטנסיבית ולידע המקצועי   בלט שמוליק  גם כאיש של אנשים. הוא הקפיד תמיד להקשיב ולטפל בסוגיות האישיות עד לפרט האחרון". 



דילוג לתוכן