fbpx

רענון בכליזמרים בצפת: חילופים ושינויים בהפקה ובניהול האמנותי

שלומי שבת – להקת שלווה – מירי מסיקה

כחלק ממדיניות עיריית צפת למתג את העיר כעיר פסטיבלים, הוחלט לרענן את השורות בפסטיבל הכליזמרים שהשנה יחגוג באוגוסט 32 שנה להיווסדו. בעירייה הוחלט כחלק מיישום מסקנות הפסטיבלים הקודמים להזרים דם חדש בהפקת הפסטיבל.

לאחר שנים שהפקת הפסטיבל הופקדה בידי חברת "בנדה הפקות", אותה חברה שהפיקה עבור משרד התרבות והספורט את אירועי פתיחת חג העצמאות בהר הרצל, נפרדו הצדדים. חברת "דה סטיישן" של המפיקים אפי מימון ואלי דרנג המתמחה בהפקת אירועים גדולים, תפיק עבור עיריית צפת את פסטיבל הכליזמרים בנוסף לפסטיבל הלדינו שייערך בצפת חודש קודם לכן באמצע יולי. שינויים צפויים גם בניהול האמנותי , שם אמור לאייש את התפקיד, נגן הקלרינט, חנן בר סלע מי שהיה במשך שנים המנהל האמנותי של פסטיבל הכליזמרים כולל כיתות אומן עד שהתכסח עם הנהלת הפסטיבל, מה שהביא את בר סלע להפקת פסטיבל אלטרנטיבי בירושלים שבא להתחרות בצפת. הכנר אייל שילוח המנהל האמנותי של הפסטיבל בשנים האחרונות יסתפק הפעם כאומן מן השורה.

לכתבנו נודע כי בעיריית צפת מסבירים את השינויים כמקצועיים בלבד כשהמטרה להגיע לקהל יעד גדול יותר. גם השנה יהיו מאות אומנים מהארץ ומהעולם כשהפעם הושג דגש על הבאת אומנים בעלי שם כמו, שלומי שבת,מירי מסיקה, יובל דיין, הזמרת החרדית נרקיס ולהקת שלווה המרגשת.

דילוג לתוכן